Måste till Systemet imorgon.Precis så god som man kan förvänta sig 😋
Visa bilaga 624523
Lycka till, du lär inte hitta den där 😁Måste till Systemet imorgon.
Taskmört!Lycka till, du lär inte hitta den där 😁
Du snackar goja som vanligt, det finns ju två flaskor på Dragarbrunnsgatan 😎Lycka till, du lär inte hitta den där 😁
Ja, jävlar. Hur är det möjligt? Jag som åkt ända till München för att köpa en…Du snackar goja som vanligt, det finns ju två flaskor på Dragarbrunnsgatan 😎
Fel lagersaldo kallas det.Du snackar goja som vanligt, det finns ju två flaskor på Dragarbrunnsgatan 😎
Vi snackar kundservice à la statligt monopol!Ja, jävlar. Hur är det möjligt? Jag som åkt ända till München för att köpa en…
Tack för tipset, nu har jag beställt. En mycket bra detalj var att man endast kan beställa denna dryck i hela kollin om 20 st. 😁👌Precis så god som man kan förvänta sig 😋
Visa bilaga 624523
Ujuj, var den ens drickbar 😲Onsdag blev visst pizza och öl ("öl").
TUr att trådrubriken inte innehåller ordet "god".Ujuj, var den ens drickbar 😲
Drickbar... men väldigt söt som man kan förvänta sig av "Köppöbä". Finns definitivt bättre radler 😎Ujuj, var den ens drickbar 😲
Inte bra? De la senna brukar ju vara bra..
Njae, parfym och unkna toner. Inget för mig i alla fall!Inte bra? De la senna brukar ju vara bra..
Inte så dum alls. Lagom mild syra, sötma och bärsmak. Helt utan fis.Kanske lägga vantarna på en Bärfis imorgon, även om namnet inte är så tilltalande.
Den kommer imorrn :-)
Min står kylen fortfarande, låter lovande!
Gillar du den så se om du hittar denna.Helvete! Världsklass! Finns på bolagets beställningssortiment.
Visa bilaga 625266
Gouden Carolus Tripel
Blev såld på deras Rousse, riktigt trevlig.Gillar du den så se om du hittar denna.
Corsendonk Tripel & Tripel Gold är mina topp 3 tillsammans med Tripel Karemelit!
Visa bilaga 625280
Beställt.Helvete! Världsklass! Finns på bolagets beställningssortiment.
Visa bilaga 625266
Gouden Carolus Tripel
Men när blir det öl som matchar glasen?Fin kväll det var.
Visa bilaga 625331
Det får du fråga svärfar 😁Men när blir det öl som matchar glasen?