[OT] Visa din gröt

glitch

Aktiv medlem
[OT] Visa din gröt
Hos oss blir det bakgröt med proteinpulver i och frusna bär, grekisk yoghurt och citronhonung ringlat över
Även om jag kan vara en jobbig jävel tror jag min fru gillar mig åtminstone på frukosten😁

Bilagor

• IMG_20220121_070757.jpg
    IMG_20220121_070757.jpg
    826 KB · Besök: 24

glitch

Aktiv medlem
[OT] Visa din gröt
Har testat runt bland risgrynstuberna då barnen älskar dem och jag hellre ser att de äter det än toast som de annars hade tjatat om :)

Coops är riktigt bra och finns utan tillsatt socker och Eldorados på willys är faktiskt också riktigt bra. Felix är klart sötast av alla.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
[OT] Visa din gröt
Har kört Felix och ICAs på några randolopp. Då gillar jag de söta. Bra att bita hål, klämma och tugga. Har man med en påsklämma kan man ta i bitar. På en hård 60-milare tryckte jag två tuber på ett bräde. Då var jag lite krokig.

Tant_Trek

Aktiv medlem
[OT] Visa din gröt
Måste ju vara dum på riktigt med tanke på trådens titel... gröt utan att fota den? Men har man sett en gröt så kanske man kan föreställa sig en annan? Jaja, hade hunnit halvvägs genom grötportionen när jag kom på detta så den var inte så fotogenisk längre!

Påmind ovan om "steel cut oat"-flingorna från Axa, så bra! Kastrull-kokade enligt paketet med tillägg av lite malen kardemumma och ingefära, toppad med ett förrådsfynd av rabarbersylt med kardemumma, även några frusna blåbär (onödigt i kombo med sylten egentligen), samt en rejäl nypa pumpafrön. Jättegod, själva gröten! Mmmm, sa magen!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer