Overmuch omlackering barncykel

southland

Aktiv medlem
Eftersom jag gör vad jag kan för att dotten ska tycka om cykling så lackerade jag en cykel så att hon ska gilla den maximalt.
Det blev alltså rosa och guld leopard med extra glitter.
Totalt blev det 12 lager; 2 omgångar grund, slipning, två omgångar rosa, masking, två omgångar guld, av med masken, två omgångar glitter effekt, två omgångar klarlack, slipning, klarlack.

Förutom lacken blev det nya däck, trampor, sadel, handtag, kedja, bromshandtag etc.

Jag tycker själv att det blev nice men kan förstå att designen är polariserande! Min Giant Glory tittar oroligt på mig och mina sprayburkar...

IMG_0203.jpg

IMG_0206.jpgIMG_0207.jpgIMG_0208.jpgIMG_0015.jpgIMG_0086.jpgIMG_0090.jpgIMG_0091.jpgIMG_0135.jpgIMG_0136.jpgIMG_0137.jpgIMG_0153.jpg

Bilagor

• IMG_0203.jpg
    IMG_0203.jpg
    902.2 KB · Besök: 115

slice me nice

Aktiv medlem
Häftig! Vad gör man inte för att få med sina minions på tåget.

Bäst jag inte visar den för min dotter för då kommer hon väl tycka nuvarande helvita är astråkig 😳

southland

Aktiv medlem
Häftig! Vad gör man inte för att få med sina minions på tåget.

Bäst jag inte visar den för min dotter för då kommer hon väl tycka nuvarande helvita är astråkig 😳
Haha grannbarnen hade frågat sina föräldrar om dom kunde fråga mig att fixa deras cyklar 😂
Jag sa till föräldrarna att om dom fixar sandpappringen så löser jag det!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer