Pelago Hanko Outback

plikta

Ny medlem
Pelago Hanko Outback
Hej!

Hade otur med förra cykeln som slutade i en reklamation och den är tyvärr slut hos tillverkaren. Nu är på jakt efter en ny cykel och undrar vad folk tycker om ovanstående Pelago? Den kommer främst användas till året runt pendling i stad

Bifogar en länk till cykeln:

plikta

Ny medlem
Pelago Hanko Outback
Det är en kortare sträcka på drygt 5km. Lite osäker på parkeringsmöjligheter. Vet att det finns ett större tvåvåningsställ med tak i anslutning till entrén.

plikta

Ny medlem
Pelago Hanko Outback
Jag tycker stålramar brukar vara dyrare, men jag undrar om Deore kanske är lite snålt på en cykel för 13.5” ?

plikta

Ny medlem
Pelago Hanko Outback
Det blev en Hanko och är jäkligt nöjd.
Tyvärr har telefonen åkt i backen en gång för mycket så kan inte få någon skärpa på bilderna.

Nu är jag bara på jakt efter ett par lampor för fast montage. Vilka vettiga finns det på marknaden som är ”retro” och faktiskt räcker till för pendling i vintermörkret i stadsmiljö?

39CF51CC-FDA9-4634-B9C8-CA3A3A26CCDF.jpeg

Senast ändrad:

DE

Medlem
Pelago Hanko Outback

plikta

Ny medlem
Pelago Hanko Outback
Tack för tipsen!

Visste inte ens att det fanns fästen för gaffelkronan till ”moderna” lampor. Verkar kanske som det vettigaste alternativet om det inte går att få tag på några ljusstarka med klassiskt utseende.

Nu har jag visserligen inte Pitlock, men Jag har axlar med stöldskydd. Säker kan man aldrig vara men det borde åtminstone hindra allmänt sabotage

DE

Medlem
Pelago Hanko Outback
Tack för tipsen!

Visste inte ens att det fanns fästen för gaffelkronan till ”moderna” lampor. Verkar kanske som det vettigaste alternativet om det inte går att få tag på några ljusstarka med klassiskt utseende.

Nu har jag visserligen inte Pitlock, men Jag har axlar med stöldskydd. Säker kan man aldrig vara men det borde åtminstone hindra allmänt sabotage
Vad är det för stöldskydd till axlarna?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer