Pickle Juice Shot

Goofy

Medlem
Pickle Juice Shot
Är det någon som har bättre "skill" när det gäller Google (förmodligen ja)

Letar efter Pickle Juice Shot som inte behövs skickas från andra sidan Atlanten...

Eller om det finns något liknande som har samma effekt?, typ PickleAde, finns säkert flera shots.

Anledningen till att jag skulle vilja testa är att jag fick sådan fruktansvärd kramp på Gravel Grit´n grind vilket förstörde dom ca 4 sista milen.

Jag vet att jag behöver tävlings träna mer för att orka ligga på högre effekt, men en flaska i ryggfickan skulle kunna vara en nödlösning

Bilagor

• Pickle Juice Shot.jpg
    Pickle Juice Shot.jpg
    159.6 KB · Besök: 12

minimalist

Aktiv medlem
Pickle Juice Shot
Pickle Juice innehåller ju enl. tillverkaren följande: Dual Filtered Water, Organic Vinegar, Salt, Organic Dill Oil, Potassium, Zinc, Vitamin C, Vitamin E. Så, Felix?
1675349154781.jpeg

Är den inte tillräckligt koncentrerad kan du ju reducera det lite på spisen. Och lägga i en C-vitamin brus.

NickPick

Aktiv medlem
Pickle Juice Shot
Är det någon som har bättre "skill" när det gäller Google (förmodligen ja)

Letar efter Pickle Juice Shot som inte behövs skickas från andra sidan Atlanten...

Eller om det finns något liknande som har samma effekt?, typ PickleAde, finns säkert flera shots.

Anledningen till att jag skulle vilja testa är att jag fick sådan fruktansvärd kramp på Gravel Grit´n grind vilket förstörde dom ca 4 sista milen.

Jag vet att jag behöver tävlings träna mer för att orka ligga på högre effekt, men en flaska i ryggfickan skulle kunna vara en nödlösning
Du får inte kramp för att du saknar salt eller magnesium (troligen), du får helt enkelt träna mer, tyvärr. Det är ju lätt att intensiteten blir hög under "race", ofta mycket högre än man har räknat med.

glitch

Aktiv medlem
Pickle Juice Shot
Du får inte kramp för att du saknar salt eller magnesium (troligen), du får helt enkelt träna mer, tyvärr. Det är ju lätt att intensiteten blir hög under "race", ofta mycket högre än man har räknat med.
Precis, den forskning som finns idag är överens om en sak, och det är att det inte är så enkelt som att salt / mineraler löser biffen.
Sen vad som faktiskt är utlösaren är inte tydligt uträtt men bland annat träningsstatus antas ha stor påverkan, men även vätska / energiintag vs förbrukning mm.
Sen kanske picklegrejen har funkat bra för ts i ett aktu läge. Finns ju dem som kör ingefära / chili och andra starka smaker med framgång. Som vanligt, testa i träning :)

Topp