Podride cykelbil. Jag tar två.

Akoa

Aktiv medlem
Bengt-re sa:
Den var ju blytung... 20kg tyngre än Sunrider.

Fast sunrider är ju sjukt låg. Jag förstår inte att folk vågar använda sådana överhuvudtaget. Den här är ju hög så jag undrar om det inte finns risk att den välter dock.

Bengt-re

Aktiv medlem
Akoa sa:
Bengt-re sa:

Fast sunrider är ju sjukt låg. Jag förstår inte att folk vågar använda sådana överhuvudtaget. Den här är ju hög så jag undrar om det inte finns risk att den välter dock.
Man kan ha flagga... men visst är de låga, fast rätt snabba då luftmotståndet blir lågt.

ratatosk

Ny medlem
Bengt-re sa:
Akoa sa:
Bengt-re sa:

Man kan ha flagga... men visst är de låga, fast rätt snabba då luftmotståndet blir lågt.

Verkar sjukt jobbigt med luftmotståndet på podride. Hur känns sidvind?

Bengt-re

Aktiv medlem
ratatosk sa:
Bengt-re sa:
Akoa sa:
Bengt-re sa:

Verkar sjukt jobbigt med luftmotståndet på podride. Hur känns sidvind?

Ser onekligen jobbigt ut, men den riktiga blir kanske lite lägre?

Aliide

Ny medlem
Rätt coola filmer på youtube, ser dock inte hur mycket det blåser när han tar den för att åka ut och skärmflyga, kanske välte inte "bilen" tack vare cykelvagnen med last? För hård sidvind torde iaf skaka i taket ordentligt, det bör nog inte vara en för lätt "förare" iaf ;-)

Bengt-re

Aktiv medlem
Aliide sa:
Rätt coola filmer på youtube, ser dock inte hur mycket det blåser när han tar den för att åka ut och skärmflyga, kanske välte inte "bilen" tack vare cykelvagnen med last? För hård sidvind torde iaf skaka i taket ordentligt, det bör nog inte vara en för lätt "förare" iaf ;-)

Tempomage anbefalles!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer