Prisvärt angle headset från EU?

Tänkte höra om någon vet om det finns några prisvärda ZS/EC angle headset, typ som Works components eller Superstar components, men som går att köpa i EU för att slippa tulltjafs med UK?

Alltså inte Cane creek prisnivå utan runt ca 60-70 EUR…

Berk

Aktiv medlem
I alla fall om det är ett kallt skjul på en ö.

Crane Creek har väl nåt också?

Cane Creek verkar fint, finns i ZS/ZS, men har max 1 grad, om jag inte minns fel. Är också dyrare. Works Components tillverkar i UK, så ingen tull, kanske någon avgift. Dom är inte så billig, men jag har aldrig sett något billigare.

jonte987

Aktiv medlem
Cane Creek verkar fint, finns i ZS/ZS, men har max 1 grad, om jag inte minns fel. Är också dyrare. Works Components tillverkar i UK, så ingen tull, kanske någon avgift. Dom är inte så billig, men jag har aldrig sett något billigare.
Hade inte CC nåt med ec på upper istället för lower? Blir inte så snyggt men påverkar potentiellt reach mindre i så fall.

Jag fundere på att köpa ett angle set men med lower ec måste jag nog sänka gaffeln till original

Berk

Aktiv medlem
Hade inte CC nåt med ec på upper istället för lower? Blir inte så snyggt men påverkar potentiellt reach mindre i så fall.

Jag fundere på att köpa ett angle set men med lower ec måste jag nog sänka gaffeln till original

Ser nu att CC bara har ZS49/ZS49 och ZS44/EC56.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer