Projekt rolig sommarcykel - slutfört

Stålhäst

Aktiv medlem
Har märkt att utbud av L är mkt större än XL, fungerar L för mig som är 192,5 tro? Inte enligt många tabeller...

BFS

Aktiv medlem
Har märkt att utbud av L är mkt större än XL, fungerar L för mig som är 192,5 tro? Inte enligt många tabeller...
Det beror ju på vad du gillar för hojar. Om du trivs på en L så trivs du på en L. Tabeller är inget bevis på att det passar, utan nåt att utgå ifrån.

Stålhäst

Aktiv medlem
Provcykla om du har möjlighet. Små skillnader i geometrin mellan olika ramar ger egenskaper som siffror inte kan beskriva.
Kommer nog tycka att allt är perfekt när jag får känna på den roliga heldämpningen:) Ska göra mitt bästa för att känna efter mer noggrant. Men är av sådant slag att jag tycker det är tråkigt att åka hem utan något, så det kommer bli svårt att döma hur saker och ting känns objektivt.

BFS

Aktiv medlem
Kommer nog tycka att allt är perfekt när jag får känna på den roliga heldämpningen:) Ska göra mitt bästa för att känna efter mer noggrant. Men är av sådant slag att jag tycker det är tråkigt att åka hem utan något, så det kommer bli svårt att döma hur saker och ting känns objektivt.
Köp inte första grisen i säcken. Det finns mycket att välja på (som du inte kommer att sälja lika lätt). :)

Spacekitty

Aktiv medlem
Jag tror att du först ska fundera på vilken sorts terrängcykling du vil ägna dig åt och därefter leta cykel för den sortens cyckling.

Stålhäst

Aktiv medlem
Hade tänkt mig att köra stigar med stenar och stockar, även köra lite i sådana bike parks i sommar, nu när utlandet ser långt bort ut.

jonte987

Aktiv medlem
2016 geniusen jag länkade till kanske inte är så dum då. Jag vet inte mycket om den men kanske inte blir så mycket bättre under 15000

Stålhäst

Aktiv medlem
Scotten är såld, men nu har jag iallafall bokat en provtur på denna Giant! Känns mycket bra hittills.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer