[Projekttråd] Canyon Stoic
Har du nån bild med dom monterade? 😀
Har du nån bild med dom monterade? 😀
Undrar vilken olja de använt vid produktionen som inte klarar låga temperaturer.Hällde 5ml olja i varje ben.
Luftfjädern håller tätt men vid vredet för lock-out läcker det igenom.
Cykeln måste stå upprätt när man gjort detta.
Hänger man den på väggen rinner oljan genom packboxarna.
Det är ingen olja i från start. Lite fett här och där och kanske en 3ml i luftfjädernUndrar vilken olja de använt vid produktionen som inte klarar låga temperaturer.
Vilken använde du?
Det är på ingång, när denna gaffeln packar ihop.den där gaffeln.....bytte mot en rs revelation som natt och dag
Revelation är bra nog på en vinter hoj 👍En Pike hade suttit fint på den där cykeln :) Revelation/yari har ju den sämre dämparen, sikta då hellre på en pike eller lyrik direkt.
Ja det gör den absolut :)Revelation är bra nog på en vinter hoj 👍
Haft Lyrik på min förra HT men det ökar ju risken att sommarcykeln blir ståendes 😂En Pike hade suttit fint på den där cykeln :) Revelation/yari har ju den sämre dämparen, sikta då hellre på en pike eller lyrik direkt.
Vad jag velar, är man helt dum om man smäller på en Zeb på denna?
Vilken slaglängd tänkte du då? En 36a är definitivt rättfärdigad för brötig ht, men zeb blir väl ännu lite tyngreVad jag velar, är man helt dum om man smäller på en Zeb på denna?
Hittar inte Lyrik i vettig prisklass, både Pike och Zeb går för typ 8500:-, lyrik är bra mycket dyrareBoxxer-röd Lyrik?
Snackar vi Ultimate? Starbike har Lyrik för ish den prislappen beroende på färg och längd.Hittar inte Lyrik i vettig prisklass, både Pike och Zeb går för typ 8500:-, lyrik är bra mycket dyrare
Jag högg en Pike Ultimate.Snackar vi Ultimate? Starbike har Lyrik för ish den prislappen beroende på färg och längd.
Grattis till en fin framgaffel.Idag kom mitt paket!
Visa bilaga 600128
620g i viktskillnad.
Visa bilaga 600130
Visa bilaga 600129
Väl på plats ⭐️
Visa bilaga 600131
Med smörkoppar också!Idag kom mitt paket!
Visa bilaga 600128
620g i viktskillnad.
Visa bilaga 600130
Visa bilaga 600129
Väl på plats ⭐️
Visa bilaga 600131
The hype is real!Med smörkoppar också!
Varit riktigt nyfiken på hur gafflarna med det presterar.The hype is real!
Buttercups i samspel med de längre bussningarna ger verkligen mycket mindre tjatter (svengelska) i händerna.Varit riktigt nyfiken på hur gafflarna med det presterar.
Nej rockshox säger att alla måste köra såBeror på vilken Galt vikt man har så det är inte en generel inställning.
Vilken skit gaffel🤔Nej rockshox säger att alla måste köra så