[Randonné] Randonneur Stockholm rekar en 120 milare!

GoranS

Aktiv medlem
Är det månne inte den skånska randoeliten utan snarare den norrländska randoelitens skånska lokalavdelning vi har att göra med!?

ohellstrom

Aktiv medlem
Är det månne inte den skånska randoeliten utan snarare den norrländska randoelitens skånska lokalavdelning vi har att göra med!?
Jag och NLC har cyklat långt över 1000mil ihop - det kan eventuellt vara så att det är för att vi inte har något kvar att prata om som fikastoppen kan hållas så korta..

NLC

Aktiv medlem
Fast till denna runda finns möjlighet till platsbaserade anekdoter, ska se om jag kan komma ihåg något när vi väl närmar oss "där idéer blir verklighet".

ohellstrom

Aktiv medlem
Fast till denna runda finns möjlighet till platsbaserade anekdoter, ska se om jag kan komma ihåg något när vi väl närmar oss "där idéer blir verklighet".
Blev tvungen att tjuvkika i Facit för att identifiera denna slogan...

GoranS

Aktiv medlem
Vilka tänker sig start i Södertälje?
Köra solo Från start känns inte helt krispigt.
Utan att avslöja namn kan vi väl säga att den hittills anmälda som (rimligen) kör Södertäljestart har några rätt raska långturer på meritlistan. Ingen aning om formen men är den skaplig borde du kunna ha ett potentiellt sällskap en bit där.

Sen misstänker jag att en person med mycket gedigen erfarenhet av 120(+)-milare också kommer att köra och rimligen med Södertäljestart. Dock inte anmäld ännu vad jag kan se.

GoranS

Aktiv medlem
Jaså ja, här mörkas det! 😉

Hoppas ju det tillkommer iallafall en god handfull från Södertälje så det blir ett litet (något jättefält blir det väl kanske inte på en brm1200 med relativt kort varsel) gäng i vardera änden.
Javisst, klart att det mörkas. Randonneur Stockholms säkerhetstjänst är inte att leka med. Åker man dit för spridanden av otillåten information är det nog minst 10 års randoförbud som väntar + obligatoriskt ansvar för utskick av medaljer och stämpelkort under samma tidsperiod.

Skämt åsido så ville jag mest säga till Fjärdebrunn att det ser ut att finnas åtminstone en cyklist som han borde kunna ha sällskap med en i alla fall en bit på vägen. Att omnämna denna person med namn utan medgivanden eller att personen själv skrivit i tråden att hen ska cykla tycker jag vore lite osnyggt.

ohellstrom

Aktiv medlem
Javisst, klart att det mörkas. Randonneur Stockholms säkerhetstjänst är inte att leka med. Åker man dit för spridanden av otillåten information är det nog minst 10 års randoförbud som väntar + obligatoriskt ansvar för utskick av medaljer och stämpelkort under samma tidsperiod.

Skämt åsido så ville jag mest säga till Fjärdebrunn att det ser ut att finnas åtminstone en cyklist som han borde kunna ha sällskap med en i alla fall en bit på vägen. Att omnämna denna person med namn utan medgivanden eller att personen själv skrivit i tråden att hen ska cykla tycker jag vore lite osnyggt.
Jag trodde inte man kunde anmäla sig till Rando Sthlms arrangemang utan att skriva i tråden 😀

Grimpeur

Aktiv medlem
Facit har en egen kommun med slogan "Läge för lycka" ;-)
Få ställen har fått uppleva hur tekniken sprungit om dem som denna ort. Det är ruggigt vackra vägar som omger orten så jag och frugan är ofta i faggorna. Har haft ambitionen att gå på facitmuseet men det har inte haft öppet när det passat oss.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer