[Randonnée] 20-mila Tumba 6/6 kl 09:00 "Slottsrundan".

Ari.m

Medlem
För er alla som tycker att illaluktande randonneurer i genomskinliga Assos på 60-milarundor bara är för mycket - men ändå dras till långcyklingsträsket - här är det perfekta alternativet:

http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=DE32E3A5AA5B6C058F73D418FDBA978C?fileId=fqolfqshgextqoiy

En liten finfika tur över Tullgarn slott, Nynäs slott, Gripsholms och Taxinge Slott.
Inte en torr mumiebulle så långt ögat når.

Föranmälan senast tisdag före loppet per email till anmalan@randonneurs.se .

Startavgiften är 100:- (+ 50:- om du vill beställa medaljen). Förutom startkort får du vägnoter och en enkel karta vid incheckningen på Statoilmacken på Dalvägen i Tumba.

Mer info på: http://www.fredrikshof.se/rando10 .

mmmrrrr

Aktiv medlem
Det här blir härligt! Om det blir en snabbgrupp, tar någon där med sig en reservpropeller till färjan bara?

DT

Aktiv medlem
Det här hade varit givet om 6:e juni hade varit någon veckodag tidigare i år, nu ligger det lite för nära helgens 60-milare för min del. Verkar mysigt värre!

Eveningstar

Aktiv medlem
Jag överväger starkt att anmäla mig. Dock så är cykeln på service och den skulle ha varit klar idag men LBS'en stötte på något strul så nu vet jag inte om den hinner bli fixad till på torsdag.
Dilemma. :(

Seerinmian

Ny medlem
Verkar hur trevligt som helst men, nej - det får bli en annan gång tyvärr. Mina cykelskor är fortfarande ett nummer för små för fötterna efter 60-milarn´:-)

Beerfot

Aktiv medlem
Kan man efteranmäla på plats, eller är det kört? Någon som kan ta sig an en novis som fått en ledig dag? Eller kan man haka på som utböling?

Grimpeuse

Aktiv medlem
Ingen efteranmälan på plats men anmäl dig ikväll till anmalan@randonneurs.se (med namn, adress, postadress och ev. klubbtillhörighet) så fixar vi det. / Åsa

Eveningstar

Aktiv medlem
Tack supermycket för årets bästa nationaldag som sagt! =)
Sjukt fint väder, god mat, gott fika och trevliga medcyklister.

A

Anders H

Guest
Här är några bilder på de hårda gubbarna jag fick åka med. De hade nån slags aktiv vila mellan sextimilarna så jag kunde sitta i kön och rulla med.

P6060008.JPG

Niklas

P6060009.JPG

Bengan

P6060010.JPG

Ari

P6060011.JPG

Resten av deltagarna innan de bestämde sig för att fokusera mer på bullar än cykling.

P6060014.JPG

Ut från nåt av slotten, Bengan tar täten.

P6060016.JPG

Lunch i Gnesta

P6060017.JPG

Glass vid Gripsholm, sedan följde sockerorgien i Taxinge:

Bilagor

• P6060019.JPG
    P6060019.JPG
    99.8 KB · Besök: 20
Senast redigerad av en moderator:

DT

Aktiv medlem
Taxinge det där sista eller?

Där kan man åtgärda eventuellt kaloriunderskott. :-)

Topp