Steel is Real
Aktiv medlem
raphafestive500
Stockholmare: Gissa trädet
322/500
322/500
Hade jag också gissat på, men jag är inte Stockholmare!
Starkt!Kräksjukan igår. Dryga 12 mil idag. 502/500. Done!!
Tack! Fantastisk känsla efter att man betraktat sig som helt uträknad och körd👍Starkt!
Rubber side downTips och tricks?
Runt Lund tänkte jag. Ja verkligen, man kan ju lätt glömma bort den skånska blåsten. Är man riktigt fräck så kan man cykla med vinden ända ut till Simrishamn sen ta pågatågen hem. Men lite jävligt ska det väl ändå vara annars kan man ju sitta och trampa framför Fanny och Alexander.Dubbdäck är helt klart i undantagsfall, jag har aldrig behövt det. Ta med dem så behövs dem inte.
Skärmar har jag 50/50 på vintern, oftast är vägarna bara fuktiga. Regnar så är det annat såklart =)
Var i Skåne kommer du utgå ifrån? Jag föredrar motvind ut och medvind hem, så länge man inte bor vid kusten så kan man försöka välja.
Björkvik?
Helt rätt, ett år senare. Men tror att trädet står kvar?Björkvik?
Ja paus från släkten är halva anledningen till att jag har lust att göra festive500 😋 (misärcyklingen den andra halvan)Jag skippar släkten med gott samvete när jag hojar festiven. Sån är jag. Blir mer för dem att svulla från julborden. Klassisk win-win.
Bättre sent än aldrig.Helt rätt, ett år senare. Men tror att trädet står kvar?
Jag sitter nu i en by i Dalarna och är förbannad. Typ 1 meter snö ute och svårt att ta sig fram även till fots. Har ingen MTB eller fatbike så det blir ingen Festve i år😡
Kör hårt ni som kör!
Ja paus från släkten är halva anledningen till att jag har lust att göra festive500 😋 (misärcyklingen den andra halvan)
Jag åtgår från Farsta och har planerat att köra mellan 50 och 100 km per dag. Idag blev det två kortare rundor med upptining mellan. Det går dock långsamt då jag hittills har kört med hybrid och dubbdäck.Avsaknaden av nära och kära är halva anledningen till att jag har lust att göra festive500 (misärcyklingen den andra halvan) 🥴 Någon som vill hänga på? Utgår från Årsta
Hänger gärna med på en långsam tur då mina förutsättningar är lika 🙃 Ska ta mig från Tyresö hem till Årsta imorgon, dock inte med cykel eftersom den är i Årsta. Men kanske går att få ihop något på måndag 🙂Jag åtgår från Farsta och har planerat att köra mellan 50 och 100 km per dag. Idag blev det två kortare rundor med upptining mellan. Det går dock långsamt då jag hittills har kört med hybrid och dubbdäck.
Hejakram!Avsaknaden av nära och kära är halva anledningen till att jag har lust att göra festive500 (misärcyklingen den andra halvan) 🥴 Någon som vill hänga på? Utgår från Årsta