Rite.se, erfarenheter?

Rite.se, erfarenheter?
God afton
Beställde min första cykel får 2 veckor sedan hos dom.
När jag la ordern så tog den mig direkt tillbaka till första sidan, fick ingen bekräftelse eller ordernummer, fick heller inte det vanliga automatiserade orderbekräftelsemailet. Väntade dock en dag, men det kom inget, så försöka bli medlem på deras sida, då ska man få ett mail med lösenord, något sånt kom aldrig. Så jag försöka kontakta dom via formuläret på hemsidan men det gav bara error, så skickade ett mail till deras email "manuellt" inte fått något svar.

Har kollat alla spamfilter och skräpkorgar och sånt.

Väntade någon dag ytterligare, sen skrev jag på facebook, fick inget svar där heller. Provade att ringa, men fick inget svar. Nu har det gått 10 dagar sedan beställning och jag skrev på facebook imorse igen, men inget svar än så länge.

Dom verkar ju aktiva på instagram och youtube, har dom kanske lagt ner webshoppen? Någon som vet?

Jag är inte upprörd eller vill skämma dom, så klart kan det bli knasigt ibland. Men känns som att jag inte vill vänta flera veckor på något som kanske inte ens längre existerar, jag vill ju också ut och cykla :)

/Förvirrad cyklist

classic

Aktiv medlem
Rite.se, erfarenheter?
Skönt. Så nerv"wrecking" när dom inte svarar. Köpte ett par formula bromsar från köp o sälj på pinkbike. För två år sen. Han svarade inte under två veckor. O 2500 är ju inget man bara sådär hostar upp. Det löste sig.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer