Rösta på -> Årets Postcyklist 2017

JTF

Ny medlem
"Årets Postcyklist är ett årligt stipendium som delas ut till en kvinnlig och en manlig cyklist för framstående prestationer inom cykelsporten. Priset (tidigare Postryttaren), instiftades 1983 och delas idag ut av PostNord, huvudsponsor till Svenska Cykelförbundet.

Inom varje gren nomineras seniorcyklister som under året har nått internationella framgångar av en arbetsgrupp bestående av representanter från Svenska Cykelförbundet och PostNord. Genom webbomröstning utses två vinnare som får utmärkelsen Årets Postcyklist 2017.

Sista röstningsdag är den 15 december."

Här röstar man -->> https://www.delegia.com/app/attende...s&REGLINEID=56730&REGLINENO=1&REGLINEPAGENO=1

Senast ändrad:

pnkcow

Aktiv medlem
"Svenska Cykelförbundet och PostNord"

Allt som happy älskar i en tråd. Och på en fredag dessutom!

glitch

Aktiv medlem
Jag skulle gärna se att postnord får ordning på sin kärnverksamhet först innan de bränner pengar på att sponsra nåt ingen jävel vet om.

ooms

Aktiv medlem
Var det inte nån lirare som sitter på dubbla stolar i SCF och postnord som var en av de mest högljudda fr SCF i mtb-proffs-konflikten i somras? Han vill säkert visa upp sig...
I övrigt håller jag med glitch, postnord borde fokusera på att jobba upp sin kärnverksamhet så att varumärket får ett uns av värde igen. I dagsläget kan man ju diskutera om det är en ära att få priset, att förknippas med varumärket postnord är iaf inget jag skulle vilja idag...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer