Vad skulle hända om man polisanmälde personen? Måste ju vara uppenbart vem det är och att han bryter mot terrängkörningslagen.Kan vara på förekommen anledning.
Finns en på samma tema i sommarstuge(?)området på östra sidan Ådran fast med en alligator har jag för mig.
Man får se upp extra noga vid Västsvenska Gårdar, särskilt vid 11-tiden.Visa bilaga 441893
Gratis vid cykelvurpa!
Halvmagnum!
Trevlig filur också! Jag köpte ett par hjul av honom.Både rolig, finurlig och troligen sann...
Visa bilaga 446792
Ja det är tomt. Hemsidan kvar men webshopen stängd.Trevlig filur också! Jag köpte ett par hjul av honom.
Men den där lokalen är väl tom nuförti’n?
Med dom tillgångarna i den här ekonomin?Fjällnäs AB verkar fallfärdigt.
Måste sitta på en kommunal anrättning
Kunde man tro men icke. ;-)Måste sitta på en kommunal anrättning
Blev tvungen att googla och det är en gammal photoshoppning.Herpes Pizza
Jag tolkar det som att du får välja färgnyans och behandlingTycker det där kontraktet är lite otydligt. Är det behandling med slägga, eld och sprayfärg eller slägga, eld eller sprayfärg som gäller? Om det senare, kan man få framställa önskemål om vilken bearbetning man önskar?
fick en vigselring inbakad i osten på köpepizzan en gång. kunde kanske gett herpes...Blev tvungen att googla och det är en gammal photoshoppning.
Jag tolkar det som att det är ett cyklande kollektiv med konstnärer som vill skapa utan onödiga input från en trött gammal bilägare och dennes cockerspaniel.Tycker det där kontraktet är lite otydligt. Är det behandling med slägga, eld och sprayfärg eller slägga, eld eller sprayfärg som gäller? Om det senare, kan man få framställa önskemål om vilken bearbetning man önskar?
OR, inte XOR.Tycker det där kontraktet är lite otydligt. Är det behandling med slägga, eld och sprayfärg eller slägga, eld eller sprayfärg som gäller? Om det senare, kan man få framställa önskemål om vilken bearbetning man önskar?
På tal om det. Ett par veckor sent men men.OR, inte XOR.
meeehh. Vad heter den sista då!?
Det gäller bara anlagd bil så det är fritt fram o parkera.Tycker det där kontraktet är lite otydligt. Är det behandling med slägga, eld och sprayfärg eller slägga, eld eller sprayfärg som gäller? Om det senare, kan man få framställa önskemål om vilken bearbetning man önskar?
Boo-lean algebra!
Det står "Vänligen sluta kliva in i busken för att läsa skylten"Tyvärr vet jag inte vad det står på skylten...
Visa bilaga 455149
Till närmaste grävjobb eller att jämna ut kanterna på pavéen.Gående hänvisas att börja gräva?
Den var väl ordenligt gräddad? Då är det inte mycket annat än guld och hård mage man kan få.fick en vigselring inbakad i osten på köpepizzan en gång. kunde kanske gett herpes...