SÄna dÀr D-Marke. Follow the money.
Kan bli en uppföljare till den hÀr klassrullen:usch dÄ, var det inte nÄgon rysk krabba som var pÄ tapeten ocksÄ.
Krabborna tar över! (ser framför mig nÄgon dÄlig B-skrÀckis frÄn 80-talet)
Det var JAG ! Cykel och dragspel ; det bÀsta som finns .Jaha, enda lappen med Ja tack Àr naturligtvis tagen. Typiskt!
Det blir inget dopp i grytan dÀr....Amazon hÄller pÄ och bombarderar mig med denna trevliga vattenkokare
(Eller Àr det en könssjukdom)
Undrar vad jag har googlat för att förtjÀna denna reklam
Visa bilaga 512002
dĂ€r passerade jag förra veckan- spiknykter...Inte sĂ„ kul kanske, men det finns flera ĂL i trakten, tyckte jag sĂ„g Mellanöl faktiskt :)
Visa bilaga 511923
Haha, kalkonen nr 1!Kan bli en uppföljare till den hÀr klassrullen:
Visa bilaga 507470
Kan bli en uppföljare till den hÀr klassrullen:
Visa bilaga 507470
Det Àr sen gammalt att svamp Àr gift!
Förvisso lite kul i sin galenskap, men hör det verkligen hemma i trĂ„den âRoliga skyltarâ?IgĂ„r fick jag en ny framklinga frĂ„n Aliexpress. Den kom i ett kuvert med text pĂ„ backsidan.
NÀr jag försökte lÀsa texten behövde jag dubbelkolla att jag inte drabbats av stroke. Orden verkade flytta sig och stÀlla sig pÄ fel plats.
Men nej, det var inte nÄgot fel pÄ mig:
Visa bilaga 513048
Jag förstÄr visst att författaren inte har engelska som modersmÄl. Men varför behövde man tortera sig sjÀlv och fylla nÀstan en A5-sida med sÄnt trams? Var det en skrivövning pÄ engelska? Om sÄ bör det vara underkÀnt.
Nej du, kais01, den hör hemma i denna trÄd!
Ah, ordningen ÄterstÀlld.
"Endast förskottsbetalning."(on topic) apropÄ trams...
Visa bilaga 514842
"Endast förskottsbetalning."
Det lÄter osÀkert. Vem vet hur dÀr finns?Debiteras dödsboet sÄklart.
Den dÀr pÄminner mig om min lyckliga tid som barnarbetare. PÄ toaletten pÄ kontoret satt en handmÄlad skylt med nÄgra rader som jag kan frammana Ànnu idag, sÄhÀr 30 Är senare. SÄ hÀr stod det.
âHĂ„ll snyggt!âDen dĂ€r pĂ„minner mig om min lyckliga tid som barnarbetare. PĂ„ toaletten pĂ„ kontoret satt en handmĂ„lad skylt med nĂ„gra rader som jag kan frammana Ă€nnu idag, sĂ„hĂ€r 30 Ă„r senare. SĂ„ hĂ€r stod det.
"Vem Àr du din attan, som pinkar breve'.
Ăr ögat ditt skevt, eller picken din sne'.
StÀll dig pÄ knÀna, lÀgg picken pÄ kant, sÄ strilar din strÄle i muggen sÄ grant."
Jag gissar att det var ett budskap som fanns lite varstans pÄ toaletter vid den tiden. Det Àr i vilket fall en av de fÄ prosadikter jag lagt pÄ minnet.
Den dÀr pÄminner mig om min lyckliga tid som barnarbetare. PÄ toaletten pÄ kontoret satt en handmÄlad skylt med nÄgra rader som jag kan frammana Ànnu idag, sÄhÀr 30 Är senare. SÄ hÀr stod det.
"Vem Àr du din attan, som pinkar breve'.
Ăr ögat ditt skevt, eller picken din sne'.
StÀll dig pÄ knÀna, lÀgg picken pÄ kant, sÄ strilar din strÄle i muggen sÄ grant."
Jag gissar att det var ett budskap som fanns lite varstans pÄ toaletter vid den tiden. Det Àr i vilket fall en av de fÄ prosadikter jag lagt pÄ minnet.
Jag har Biltemas badshorts som har just varmkorvsmotiv. Jag Àr snyggast pÄ stranden.