Ronde van Vlandeeren 2019
Imorgon smäller det, enligt https://m.nicerodds.co.uk/tour-of-flanders är Stybar, Wout van Aert och MvdP favoriter till vinst men jag gissar på att Greg smyger med för att ta sin efterlängtade trofé
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DT sa:Vilken mayo ska man ha till pommes fritesen? Vilken trappistöl ska man skölja ner det med?
Totteman sa:Snabbkopplingar och skivbromsar...herrarna som kommenterar loppet sade att de inte har snabbkopplingar.
Hur gör de när de byter hjul? Går ruggigt snabbt har jag sett.
Undrar jag...som inte har koll på just detta.
Det ena behöver väl inte utesluta det andra:)Bakbromsen sa:Är det sändningen som är kass eller ska jag slänga ut min TV på gården?
NLC sa:Totteman sa:Snabbkopplingar och skivbromsar...herrarna som kommenterar loppet sade att de inte har snabbkopplingar.
Hur gör de när de byter hjul? Går ruggigt snabbt har jag sett.
Undrar jag...som inte har koll på just detta.
Thru axle och skruvdragare med bits
WSMC sa:Det ena behöver väl inte utesluta det andra:)Bakbromsen sa:Är det sändningen som är kass eller ska jag slänga ut min TV på gården?
Skämt och sido; sjukt irriterande. Hoppas de får ordning på det till 150 km och in mot målgång.
Verkligen. Å andra sidan verkar detta resulterat i att de inte bryr sig om att försöka få till reklamavbrott!zodah sa:De har overkligt och ovanligt mkt tekniskt strul på Eurosport idag.
Måste gått några ekrar, såg ut som hela hjulet wobbladeRaggamuffin sa:Det kan väl inte bara varit punka?
Tiz funkar bra ;)NickPick sa:Bitter över att inte hitta en fulstream, eller ha tid att kolla på eurosport...
Det måste väl ha varit framgaffel eller styrrör som gav upp. Styre och hjul var ju 90° fel efter vurpan.Bergsmannen sa:Måste gått några ekrar, såg ut som hela hjulet wobbladeRaggamuffin sa:Det kan väl inte bara varit punka?
HåkanB sa:Det måste väl ha varit framgaffel eller styrrör som gav upp. Styre och hjul var ju 90° fel efter vurpan.Bergsmannen sa:Måste gått några ekrar, såg ut som hela hjulet wobbladeRaggamuffin sa:Det kan väl inte bara varit punka?