Ronde van Vlandeeren 2019

• Trådstartare Trådstartare NLC
  • Start datum Start datum
InlineOla sa:
Har inte hängt med så bra i årets vårsäsong. Vad är det för fel på Sagan? Varit sjuk, skadad eller bara ur form? Tycker inte han varit att känna igen riktigt de tävlingar jag sett.

....nu vinner han väl bara för det.

Han siktar ju på LBL så inte helt oväntat att han inte är i toppform än, men samtidigt lite för seg för att man ska tro det blir bättre sen ...

Eurosport på Comhem är ju svart halva tiden, är det tv-sändningen som strular? D.v.s. lirar Eurosport player? Snygg uppsäljningstaktik av ES om man är konspiratorisk...

NLC sa:
InlineOla sa:
Har inte hängt med så bra i årets vårsäsong. Vad är det för fel på Sagan? Varit sjuk, skadad eller bara ur form? Tycker inte han varit att känna igen riktigt de tävlingar jag sett.

....nu vinner han väl bara för det.

Han siktar ju på LBL så inte helt oväntat att han inte är i toppform än, men samtidigt lite för seg för att man ska tro det blir bättre sen ...

Har varit sjuk med.

Asså man lyckades sända schlagerfestivalen över hela Europa på 60-talet. Så här 50 år senare klarar man inte att få fram ett cykellopp till tv-rutan. Katastrof.

Om man får gissa ligger felet hos produktionsbolaget och inte Eurosport som bara köper sändningsrätten. Till en frusen bild.

Jag som grämde mig lite över att lyckats boka semesterresa precis helgen när de Ronde går och jag normalt skulle suttit klistrad framför Eurosport, men verkar inte som att jag missat så mycket...

Perfekt timing Eurosport. Hela sändningen sedan 10.15 har varit störd var femte-tionde minut. Ni f-ckar upp sändningens final. Och när ni drar igång efter 30 minuter svart ruta, då går ni på med reklam. Patetiskt företag.

”Tyvärr har vi problem med utsändningen av Eurosport i hela Europa. Vi ber om ursäkt för problemen det skapat och försöker åtgärda det. Vi försöker även fixa fram en repris på hela sändningen med Roberto och Anders på våra playtjänster.”

EA81C3A5-38D6-43AC-9FBE-E55D8F657578.jpeg

Eurosport brukar fungera sgs alltid klanderfritt .
Reklamen får man tycka som vill om,
men att det nån gång skiter sej är nog nåt man får leva med.
Allt går sönder nån gång,nu var det mitt i Flandern vilket helt klart är surt.
Jag är helt säker på att alla gjorde precis allt dom kunde.

Gillar hur andra Flandern-sändningen med Carlton Kirby fungerade felfritt och var fri från reklam men att jag behövde få reda på den "lösningen" var genom en användare här på forumet - och inte av Vacchi och Adamsson. Hajar att de hade tappat tittare men kom igen liksom..

Tillbaka
Topp