Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Schreddan sa:Hepp!
Kollat runt lite och det verkar (nästan bara) vara Alpinestars med sin Paragon Vest som har det.
Finns det nåt mer alternativ?
Det är alltså inte en rygga med skydd jag är ute efter, det har jag.
ceel sa:Schreddan sa:Hepp!
Kollat runt lite och det verkar (nästan bara) vara Alpinestars med sin Paragon Vest som har det.
Finns det nåt mer alternativ?
Det är alltså inte en rygga med skydd jag är ute efter, det har jag.
Jag har Alpinestars Paragon jacket (samma fast med korta armar å axelskydd) och det är väldigt jobbigt att få ner en vätskeblåsa samtidigt som ryggplattan. Det är mer en antingen-eller-situation.
Tretjak sa:Hej
Inte en väst men likväl en kameleont då det i första hand är ett ryggskydd med minimalistisk förvaringsmöjligheter samt möjlighet med vattenblåsa.
Sedan kan den utökas till större förvaring så att det blir en ryggsäck.
https://www.google.se/search?q=dain...wIHWAhXsB5oKHYRqBtUQ_AUICigB&biw=1344&bih=736
Jag är väldigt nöjd med min också, kör man den utan "ryggsäcksdelen" så får man med sig multitool och pump och är den ganska sval. Med "ryggsäcksdelen" på så får man med sig det mesta.
(Dock funkar den inte så bra med min gamla camelbak-blåsa, mest p.g.a att den (blåsan) har en stor fet plastplatta på toppen.)
Karsten sa:har en paragon jacket, vet inte om det finns olika då jag får i en 3l vattenblåsa (om jag skulle vilja ha så mkt vatten med ut...)
...
EEssin sa:Har också en paragon vest (men i medium) och testade nyss att packa ner min blåsa. Inga problem alls!
Dags att väcka liv i denna tråden efter 4 år ;)
Någon som vet om det finns något liknande Paragon Vest nu? Efterföljaren ser inte ut att ha plats för vätskeblåsa tyvärr. (Och den tidigare verkar vara slutsåld överallt)
Näe, det är ju inte den där. Den nya modellen verkar inte ha plats för vätskeblåsa (+ jag vill ha väst, inga ärmar)Jättenöjd med min alpinestars-väst, använder den mycket.
Skulle aldrig köpa via amazon om det fanns något val men verkar finnas här:
Edit: trodde du menade en sån här men inser nu att du kanske inte ville ha t-shirt-modell!