Sälen Bike Park

ers

Aktiv medlem
Sälen Bike Park
Hej på er,

Skall dra iväg en kort vecka med polaren och fundera på destination. Järvsö, Åre osv bedömer vi som för långt att köra för så kort tid utan tittar närmare (Utgår från Gbg). Utan vi funderar på Sälen då Trysil är svårt att komma till. Är det ett ok resmål för halv nybörjare? Tänkte att man även då kan ta Rörbäcksnäs en dag om man tröttnar på lift åkningen.

Tänker vi rätt?

ers

Aktiv medlem
Sälen Bike Park
Enligt hemsidan så öppnade delar av nerfarterna 1/8, ringde även igår till Skistar och fick det bekräftat.

Kema

Medlem
Sälen Bike Park
Var uppe förra helgen då var det igång. Liftarna körs mellan 10-16:30 (har jag för mig) 300kr/dag liftkort.
Rörbäcksnäs är grym för XC. Kör Vallsjörundan, rolig stig o fantastisk natur.
Edit: ers hann före, tydligen 16 inte 16:30

EST

Aktiv medlem
Sälen Bike Park
Det är enkel av där tycker det är roligast på min ht där. Men en dag funkar. Fast det är verkligen byggt för barnfamiljer. Jag har haft kul där många år men skulle det inte vara för barnen skulle jag inte åka dit bara för att köra dh däremot är det kul att cykla på fjällen med å Rörbäcksnäs😊

ers

Aktiv medlem
Sälen Bike Park
Okok, tack för alla svar. Velar mellan Sälen och Gesunda då Gesunda fått ljumna betyg det senaste. Ungefär lika lång restid till bägge orterna...

ers

Aktiv medlem
Sälen Bike Park
Oavsett skick så är gesunda inte alls samma sak som sälen.
Om man får välja då och bara låter cykelupplevelsen avgöra, vad väljer man då? Vi har egna trail/am cyklar med oss och är inte ute efter hissnade dh utan snarare gött flow och en bra upplevelse...

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer