Sandsjöbacka

Leo

Ny medlem
Sandsjöbacka
Senast redigerad av en moderator:

Ola

Aktiv medlem
Sandsjöbacka
Fint cykling där, men just nu för mycket snö. Vill du åka pendeltåget, så hoppa av i Lindome. Du kan även starta vid tex. Sisjö och följa Sandsjöbackaleden eller Torrekullaleden söderut.

utbrott

Medlem
Sandsjöbacka
Återväcker en gammal tråd här...

Om man gillar utförsåkning bäst. Vilka stigar på Trailforks ska man rikta in sig på? Jag utgår från Göteborg och tänkte ta mig en tur dit i helgen (Sandsjöbacka alltså).

Finns det ens roliga trendurostigar i detta område eller är det mer platt och stökigt?

wippan

Medlem
Sandsjöbacka
Det finns några ganska roliga nedförslöpor i Sandsjöbacka men dom är inte långa och inte heller många... Gäller både södra och norra delen.

Är du med i Gbg Stigcyklister så ska dom faktiskt ordna en runda i Sandsjöbacka nu på söndag kl 10:00 ifrån parkeringen vid Långås.

Är det utförsåkning du vill ha finns det bättre områden. Vill du ha varierad terräng och stundtals ganska teknisk stigcykling med både klättring och utförs så finns det i Sandsjöbacka.

CW

Medlem
Sandsjöbacka
Utförsåkning? Skatås eller Änggården i så fall. Sandsjöbacka är mer #trailslikethese och tekniska grejer.

utbrott

Medlem
Sandsjöbacka
Jag bor vid Änggården så cyklar nästan bara där men var sugen på lite nya stigar nu. Men söndag kl 10 låter ju riktigt kul faktiskt. Det får det nog bli! Jag uppskattar klättring och teknisk plattcykling också så ska bli kul att se vad som finns där.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer