SBR#32 Kummelräjset

rayDreamer

Ny medlem
Hojta när du drar ut och kollar av stigarna så kan vi hjälpa till. Jag har tagit bort några träd som legat i vägen på våra stigar men med tanke på hur mycket bra vi har här ute så är det inte säkert vi kör på samma.
Bor du i trakterna?

Spännande med enduro!
Vill anmäla två rookies.
Assar Åkerström och Martin Åkerström.
Är det krav på andra skydd än hjälm? Vi kör normalt xc och har varken full face hjälm eller skydd. Klarar vi oss utan när vi nu testar enduro eller måste vi utrusta oss bättre?
Ska bli kul.

Martin_Åkerström sa:
Spännande med enduro!
Vill anmäla två rookies.
Assar Åkerström och Martin Åkerström.
Är det krav på andra skydd än hjälm? Vi kör normalt xc och har varken full face hjälm eller skydd. Klarar vi oss utan när vi nu testar enduro eller måste vi utrusta oss bättre?
Ska bli kul.
Hej Martin,

Kul med första rejs!

Självklart är alltid mer skydd att rekommendera. Men terrängen vi kör är inte så brutal så ska nog gå bra med bara hjälm och ni använder det innanför hjälmen ;) Jag brukar köra där med vanlig hjälm och knäskydd.

rayDreamer sa:
Hojta när du drar ut och kollar av stigarna så kan vi hjälpa till. Jag har tagit bort några träd som legat i vägen på våra stigar men med tanke på hur mycket bra vi har här ute så är det inte säkert vi kör på samma.
Bor du i trakterna?
Absolut det ska jag göra! Ni kanske känner till en del guldkorn jag missat. Jag bor i Ektorp, men brukar snurra omkring på kummelberget när jag har tid!

rayDreamer

Ny medlem
Vi har otroligt fina segment här ute men skulle vara kul att se dina också. Vi är några som harvar runt mycket på Kummelberget med omnejd så vi har hittat några riktiga guldkorn. Lite för korta dock men ack så roliga.

Califen

Ny medlem
Tar också gärna en reservplats om det är så att det är fullbokat? Har därför inte swishat pengar än men om någon arrangör har koll om jag får en plats så gör jag det asap.

Mini_me

Aktiv medlem
Antog att listan var uppdaterad 17/3 2018 så jag antar att plats fanns (Har jag missat nåt väsentligt så ber jag om ursäkt).

Har således Swishat och märkt med mitt nick är:)

Blir mitt första rejs så sista platsen i rejset är bokad ?

E45D271C-141E-4234-8139-69C42B110732.png

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer