Schwalbe Marathon Winter slanglöst?

Kurets

Medlem
Återupplivar tråden, sitter med fingret på köpknappen för Conti Top Contact Winter (dubbfritt) att ha i bak på vintercykeln. Körde SMW Plus slanglöst förra året med gott resultat. Men det var ju så lite vinter, så i år är jag inne på att köra dubbfritt iallafall i bak för bättre rull. Har nån provat Top Contact Winter slanglöst?

dogday

Aktiv medlem
Återupplivar tråden, sitter med fingret på köpknappen för Conti Top Contact Winter (dubbfritt) att ha i bak på vintercykeln. Körde SMW Plus slanglöst förra året med gott resultat. Men det var ju så lite vinter, så i år är jag inne på att köra dubbfritt iallafall i bak för bättre rull. Har nån provat Top Contact Winter slanglöst?
Ville har 🙂

Jag tycker maraton winter utan slang är roliga! Jag gillar precis som du att pendla på vintern. Har kört dem i flera år. Rätt följsamma på skrovelis och dylikt.

I år sitter dock ett par dubbfri Conti top contact slanglöst på. Verkar riktigt lovande!!!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer