Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Känns som att fr20 är den mest prisvärda om man kollar på vad man får för pengarna...om man frågar mig...vilket ingen har gjort....så bortse från detta inlägg om det inte passar :)
FMJ: faktisk benägen att hålla med om inte färgsättningen på fr20 varit för täääskig. Lutar mer och mer åt endast ett ramkit och byta ut luftdämparen mot en vivid kanske?...
Är det nåfon som har koll på storleken på Fr 10? Tänkte mest på storlek Long. Jag vet arr ramen är relativt låg men längden tycker jag är viktigare, är ca 190 cm. Skulle det funka då med en Fr 10 med en boxxer med tanke på höjd och längd på cykeln?
Johan_ekl
Om vi utgår från storleken på Gambler -09 så kan jag säga att en Short är som en lite medium eller stor small och en Long är som en stor medium eller lite large.
Jag som är 180cm lång har inte haft några som helst problem med min gambler fr10 i storlek short!
Fick förmånen att provköra på en voltage fr10 i somras, är lite osäker men jag tror den va short och jag tyckte inte det va några problem med den heller!