Tjena!
Tilläggas bör att jag har fullt förståelse om du skjuter på det.
Snackas ju om växlar även i skidåkning så varför inte en kombo - cykling men med framdrivningen via stakning!?Han storsatsar ju på skidåkning i år, inte har han tid att arrangera sånt här!
Jag är gärna med på det. Bonuspoäng om nån deltagare fixar en livestream från gopro via smartphone.Eller varför inte ett Hemma SSSM ? Bestäm hur långt man ska cykla och hur många öl man ska dricka och posta "bevisen" här sen.
Eller varför inte ett Hemma SSSM ? Bestäm hur långt man ska cykla och hur många öl man ska dricka och posta "bevisen" här sen.
Afrika?Tjena!
Jag tycker ett hemma SM låter som en skitkul grej. Inte lika roligt som att kramas med @jansson99 men allt duger i dessa tider.
Så kör vi järnet i Afrika nästa år.
Jag tror det är ett statement så att vi vet hur långt bort från Sveriges östkust vi bor.Afrika?
Jo @Tiki har varit med i bandiskussionerna men de förslag som hittills har kommit fram är inte SSSM-arrangemangsvänliga. Vi måste omvärdera.
När det gäller att genomföra eller inte genomföra så är jag kraftigt ambivalent. Räkna med oktober om det blir något.
Håll i och håll ut!
Afrika?
--------------------------------------Med risk att vara tjatig men blir det nått i Afrika? Tänkte bara så man kan styra upp med boende och hur man ska ha ungar å annat...
Kan bli lite väl spännande att köra det rejset på en SS😜--------------------------------------
Jansson99, head of chiefs får återkoppla om det men annars får du komma och rejsa hos oss imorgon. Cirka 30 pers är anmälda till morgondagens endurodrabbning. :-) Inbjudan bifogas.
-------------------------Kan bli lite väl spännande att köra det rejset på en SS😜
Lite kort varsel men det hade varit skoj.--------------------------------------
Jansson99, head of chiefs får återkoppla om det men annars får du komma och rejsa hos oss imorgon. Cirka 30 pers är anmälda till morgondagens endurodrabbning. :-) Inbjudan bifogas.
--------------------------------------Lite kort varsel men det hade varit skoj.
Vi kan bilda en pakt som mest list inte släpper någon bakom oss.Jag har inte suttit på min SS sedan senaste SSSM men ser fram emot att få komma sist igen.....om det nu blir nåt rejs....
Deal!😂Vi kan bilda en pakt som mest list inte släpper någon bakom oss.