Skall köpa begagnad cykel

Wilund

Ny medlem
Hej!

Jag skall köpa mig en begagnad Bianchi racing team.

Vad för typ av pedaler är det på cykeln så att jag köper rätt skor?
232798071_10165299398300417_644268854147233421_n.jpg

Peth

Aktiv medlem
Sen är det väl inte skorna som måste passa, utan pedalklossen (som troligtvis också måste köpas till). SPD är det i alla fall inte.

Barrett

Aktiv medlem
Hittade cykeln på marketplace. Är Campa i övrigt, så det är nog det på pedalerna oxå.

Dock ska det ju vara en exklusiv modell för det priset, och det är det väl inte?

Peth

Aktiv medlem
Den har gängat styrrör, stålgaffel, svetsad ram (alu?). Skulle gissa sent 90-tal. Säkert en bra cykel. Borde kanske kosta 1-3 tusen beroende på status på drivlina och däck. Men, att säljaren cyklar utan cykelskor och inte vet vad det är för pedaler …

Pedalisten

Aktiv medlem
om du köper cykeln så köp nya pedaler också. Det där ser ut som Look eller Campas tidigare pedaler och då blir det svårare att hitta passande klossar

Wilund

Ny medlem
Hittade cykeln på marketplace. Är Campa i övrigt, så det är nog det på pedalerna oxå.

Dock ska det ju vara en exklusiv modell för det priset, och det är det väl inte?
om du köper cykeln så köp nya pedaler också. Det där ser ut som Look eller Campas tidigare pedaler och då blir det svårare att hitta passande klossar
Blir inget köp av cykeln, avvaktar ett tag till. Min budget ligger på runt 8 tusen just nu. Bör. kunna hitta något nyare men det kliar i fingrarna då jag vill ha en cykel nu :P

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer