Slanglöst

Salabaladala

Aktiv medlem
Slanglöst
Har alltid med slang på räcern och pendlaren som körs slanglöst. Och några såna där stora park tool klisterlappar för rivna däck.

Har fått användning för det en gång på två år. Körde på nån metallbit inne på byn med pendlaren. Trodde det tätade med vätskan men när jag kom ut från ärendet så var däcket platt och fick inte upp det med lilla pumpen efter att jag stack en sån där gummikorv i hålet.

Jonas Bleckert

Aktiv medlem
Slanglöst
Kör med Contis GP 5000 TL. De kräver ett mindre världskrig för att få av och på, så att göra det på vägen är stört omöjligt. Så om jag får punka och inte lyckas hitta och täta det, så får jag ta mig hem på annat sätt. Dock aldrig hänt.

har dock alltid patron med.

KjellF

Aktiv medlem
Slanglöst
Har ni haft problem att få loss ventilen? Jag såg någon på Youtube som hade med sig "allt" men guckan hade limmat fast låsmuttern kring ventilen.

Bengt-re

Aktiv medlem
Slanglöst
Kör med Contis GP 5000 TL. De kräver ett mindre världskrig för att få av och på, så att göra det på vägen är stört omöjligt. Så om jag får punka och inte lyckas hitta och täta det, så får jag ta mig hem på annat sätt. Dock aldrig hänt.

har dock alltid patron med.
Mina brukar gå lättare och vara fältmeckbara efter några dagar efter initial monteting.

simson

Aktiv medlem
Slanglöst
Har ni haft problem att få loss ventilen? Jag såg någon på Youtube som hade med sig "allt" men guckan hade limmat fast låsmuttern kring ventilen.
Använd inga verktyg när du monterar ventilen , alltså dra bara åt med fingerkraft.
Jag har dock alltid med mig en gerber mini och den kan skulle kunna användas om det sitter fast .
Mange

tonimakaroni

Aktiv medlem
Slanglöst
Har endast slang med mig på pendlarn för stunden, funderar på skaffa någon lösning från Dynaplug.
På MTB har jag kört med "bacon strip" hela tiden och slang på längre turer eller när man inte utgår från hemmet.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer