Slutet på cykelboomen (Ragnarók eru komnar!)

glitch

Aktiv medlem
Tjena!

En skillnad är att Discgolf började växa innan pandemin och fortfarande gör det.

Inomhusklättringen växte innan pandemin, sen tog den rätt mycket stryk under pandemin. Men nu börjar folk komma tillbaka.
Brukar klättra med sonen lite sporadiskt vintertid -
ingen brist på kundunderlag där kan jag säga.

me.I.am

Aktiv medlem

Jaha, då var vi där igen, ett kränkande raljerande över något som någon på Happy utövar!

Jag körde med stavgång efter höftoperation, efter att jag kunde slänga kryckorna och innan jag kunde gå utan att halta lite lätt. Rekommenderades starkt av läkaren, annars finns risk att man börjar snedbelasta, vilket kan ge andra skador, och svårt att bli av med.

Första gången jag skulle ut med stavarna så såg jag framför mig tanterna (tror det mest är dom som brukar gå stavgång) stå och hånflina, typ "nu skrattar du inte va?".
Var förmodligen karma som kom och bet mig i arslet. Inte för att jag brukar skratta åt sånt, men har nog raljerat över det någon gång.

kais01

Aktiv medlem
det är väl stickning som är inne nu??

gissar delvis samma gäng av kvinnor som gillat padel. när det gäller motion kanske de återgår till cirkelträning (gääsp)....

Ixion

Medlem
Jag har nog läst denna tråd för mycket. Fick precis en reklambanner för någon film eller serie vid namn Padeldrömmar. Väljer att inte bifoga bild.

jonte987

Aktiv medlem

-Andy-

Aktiv medlem
Jag gissar att paddel-sporten kommer utvecklas vidare. Snart kommer mellancheferna spela mini-paddel där nätet är uppspänt på en bordsskiva. Då behövs det så klart köpas nya mini-paddel-racketar med en gummiyta i olika färger som går att byta ut/limma om för den som är lite hardcore och ball. Nya specialskor och mini-paddel-flaskor behövs också.

Spacekitty

Aktiv medlem
Jag gissar att paddel-sporten kommer utvecklas vidare. Snart kommer mellancheferna spela mini-paddel där nätet är uppspänt på en bordsskiva. Då behövs det så klart köpas nya mini-paddel-racketar med en gummiyta i olika färger som går att byta ut/limma om för den som är lite hardcore och ball. Nya specialskor och mini-paddel-flaskor behövs också.
Det är pickleball som gäller nu.

-Andy-

Aktiv medlem

Der Kaiser

Aktiv medlem
Klättra inomhus på konstruerade väggar kan väl aldrig vara seriöst? Är ju definitionen på lekstuga.
Thats climbing! En av de stora böckerna (Lionel Terrays självbiografi) heter Conquistadors of the useless (på franska i original förstås) så det är inte bara underförstått.

123456789

Aktiv medlem
Ping pong?

123456789

Aktiv medlem

Strand tennis?
Såna kit kan man köpa skitbilligt på biltema. Snabbt o kul 😃

NickPick

Aktiv medlem
canyon gör en tesla och sänker priserna i uk....

Kommer nog till 🇪🇺 snart också.
Frågan är väl nararare hur premiumtillverkare ska sänka, och när?
Jag anser inte att canyon räknas till premium då dom bara har sponsrat bra cyklister för att hamna ”på toppen”. Japp jag har en canyon hemma.

nisseson

Aktiv medlem
Canyon höjde ju de svenska priserna typ förrförra veckan…
Screenshot_20230130-112825086 (1).jpg

Kan nog ha med detta att göra.

Köp & Sälj

Topp