SSSM 2019 - Nynäshamn - 11-12 oktober

jomper

Forumpappa
Forumvärd
InkedSSSM2019flyer_LI.jpg

Kartlänkar: Parkering, Start/Målområde

Boende
Två huvudspår, antingen på Skärgårdshotellet nära nummerlappsutdelningen eller på Lövhagens Vandrarhem (de har även stugor) nära tävlingsområdet. Där går det också att ställa upp husbil och fulcampa på parkeringen. Jag hade föredragit att bo nära nummerlappsutdelningen.

Anmälan
Anmälan görs här: https://docs.google.com/forms/d/e/1...BzGpR8MLoxvmP7u7-nXITb6A/viewform?usp=sf_link

Kostnaden för anmälan är 100 kr som betalas via Swish till 0733-141766.

Lättare mat kommer serveras efter målgång, mer info om detta följer.

Senast ändrad:

jansson99

Moderator
Forumvärd
Jag bokade just om mitt boende från 27-29 sept till 4-6 okt på Skärgårdshotellet, no problems!

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
För oss nabos kan ju pendeln funka som alternativt boende. Nynäs - Bålsta några varv kan ju bli fecke mot start.

Scut

Medlem
Nummerlapps utdelningen låter som en farlig deltävling. Undra hur många som kommer sakna nummerlappar på de riktiga tävlingen.

Jag skall ansöka om permission för båda.

onegear

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
Du får hoppas på att mmmrrr inte dyker upp för hans dfl i Hellas 2013 är den grövsta dfl jag varit med om. Det var farligt nära att det startades en skallgångskedja när det började mörkna ordentligt...

Hoppas någon annan klär upp sig/ut sig i år för nu har jag varit rätt ensam om det de senaste åren... Kan vara läge för nått nytt efter 3 år med velocipedkostymen nu.

Kneecap

Aktiv medlem
onegear sa:
Hoppas någon annan klär upp sig/ut sig i år för nu har jag varit rätt ensam om det de senaste åren... Kan vara läge för nått nytt efter 3 år med velocipedkostymen nu.
Tjena!

Dög inte mina blommiga långkalsonger med omatchande blommiga strumpor förra året? Får nog köpa en blommig tröja i helt annan färgkombo att kombinera med då...

Paco

Aktiv medlem
Jag är egentligen bortrest den veckan men kan kanske lösa det så att jag kan komma på lördag och köra tävlingen om det går att få dispens från utdelningen på fredag.
Hade varit skitkul att få rejsa lite.

Tänkte ge Hasse#7 en match om DFL?

Senast ändrad:

staine

Aktiv medlem
Finns det åskådarläktare med varmkorv-gubbe och sånt? För oss som inte törs för vi bryter ryggraden om vi välter.

Hasse#7

Aktiv medlem
Paco sa:
Jag är egentligen bortrest den veckan men kan kanske lösa det så att jag kan komma på lördag och köra tävlingen om det går att få dispens från utdelningen på fredag.
Hade varit skitkul att få rejsa lite.

Tänkte ge Hasse#7 en match om DFL?
Du är chanslös, jag är en mästare. De andra hade nästan åkt hem när jag var klar.

Polarbear

Aktiv medlem
Jag planerar att lägga mig tryggt i mitten mellan 1a plats(arrangörsansvaret) och DFL(förnedring) men skulle jag vinna så blir det Gästrikland nästa år. Pga anledning.

mmmrrrr

Aktiv medlem
onegear sa:
Hasse#7 sa:
Du får hoppas på att mmmrrr inte dyker upp för hans dfl i Hellas 2013 är den grövsta dfl jag varit med om. Det var farligt nära att det startades en skallgångskedja när det började mörkna ordentligt...

Jag har läst den här tråden och blivit ganska sugen. Kanske köra i elit den här gången med lånad SS, undrar om Jofa behöver sin BMX den helgen?

fredrik168

Aktiv medlem
Om man aldrig vinner annars så vinner jag väl om jag skulle köra detta så stannar hemma iår igen!! Kanske tar en solotur på ss-en !! Lycka till alla.

onegear

Aktiv medlem
Kneecap sa:
onegear sa:
Tjena!

Dög inte mina blommiga långkalsonger med omatchande blommiga strumpor förra året? Får nog köpa en blommig tröja i helt annan färgkombo att kombinera med då...
Visstja fan du var ju gullig som tusan... skyller på fylla och brutet revben att jag inte kom ihåg...

Bengt-re

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
Bengt-re sa:
Hasse#7 sa:
Nästan sugen på att plocka ihop en SS och visa hur uselt man kan cykla SS mtb....
Det finns en möjlighet att köra fake-ss med tejpade reglage. Men då måste du som kompensation vara utklädd till hattifnatt.
Tänkte behålla ett drev på kassetten och packa spacers på båda sidorna samt behålla bakväxeln som kedjestyrare. Det borde väl gå? Rent tekniskt iaf - sen att jag inte kan cykla längre gör det ju bara intressantare. Måste bara hitta knäskydden om ma n skall ge sig ut på sånna stolligheter igen dock...

GoranS

Aktiv medlem
Om man anmäler sig men missar starten lite grann (typ dyker upp i maj nästa år), ligger man bra till i DFL-tävlingen då?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer