SSSM 2019 - Nynäshamn - 11-12 oktober

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Jag stänger inga dörrar förrän på fredag om det inte rusar in för många anmälningar nu på sluttampen. Maten är egentligen den trånga faktorn och den lagas lite i förväg.

theBrand

Aktiv medlem
Jag vill ju ogärna jinxa något, men vädret ser ut att bli ganska skapligt får jag säga :)

Hur ser banan ut, ska man bemöda sig med att få på lite vettigare däck? Eller klarar man sig med suddgummidäck?

Paco

Aktiv medlem
Vilken tid går kortegen mot tävlingsplatsen?

Jag är i Västerhaninge och kan lämna min hoj tidigast 10:22 men hinner inte med samma pendel till nynäs och är isf på plats 11:33.

larsaw

Aktiv medlem
Eftersom jag inte är någon SS’are (än) så satsar jag att komma o hetsa er med en (eller två) byrackor...

A1DD96CF-C703-4466-8665-0E0C50DEE9F2.jpeg

Är det ngn som behöver skjuts från typ Älvsjö, Västerhaninge eller Nicksta så kan jag ta med något att hänga hoj bakpå bilen...
Duger det om man är vid starten en kvart innan för att se pendel-kortegen anlända? (Eller tänker ni er att det är en prolog till själva racet?)

Hasse#7

Aktiv medlem
larsaw sa:
Eftersom jag inte är någon SS’are (än) så satsar jag att komma o hetsa er med en (eller två) byrackor...

Är det ngn som behöver skjuts från typ Älvsjö, Västerhaninge eller Nicksta så kan jag ta med något att hänga hoj bakpå bilen...
Duger det om man är vid starten en kvart innan för att se pendel-kortegen anlända? (Eller tänker ni er att det är en prolog till själva racet?)
Jag är på vandrarhemmet. Vi kanske hinner ses lite innan om du dyker upp. Tror de har fika här för nånstans måste jag betala rummet.

jomper

Forumpappa
Forumvärd
IMG_20191011_195720.jpg

Nummerlappsutdelning.

Jag tror kampen om DFL pågår fortfarande.

Fantastiskt kalas och det fortsätter imorgon! Tack alla som dök upp ikväll!

Hasse#7

Aktiv medlem
Kneecap sa:
Hasse#7 sa:
Jag är på vandrarhemmet. Vi kanske hinner ses lite innan om du dyker upp. Tror de har fika här för nånstans måste jag betala rummet.
Tjena!

Du brukar ju inte betala för boendet under SSSM, så varför börja nu?
Som jag minns det, betalade jag allt för vår stuga. Betalade jompers del för att han körde bilen och Pelle Hå kom med av bara farten. Jag betalade i förväg så det är jag rätt säker på att det blev rätt. De som inte lyckades betala hade livekontakt med representanten från Joelskogens IF.......

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer