Sssm 2022💩

Karin_P

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Animal är ju hur cool som helst. Bild från Internet eller tagen själv?

EDIT: Inte kakmonstret.
Inte jag som fotat tyvärr, bara skamlöst stulen från hans FB. Bodde några år i Christchurch NZ, och vi cyklade CX ihop. Alltid lika classy på CX-rejsen också.
15C352D6-7BAB-4463-A724-244A21557739.jpeg

erolwi

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Vad finns det för bra singlespeed conversion kit?
Jag köpte ett Reverse components kit men hade problem med att det kuggade över. Bytte trevet till ett Absolute Black och nu funkar det bra.

Men gissar du även behöver kedjespännare och generellt verkar alla mycket nöjda med Surlyn kedjespännare, drev och kit. Kedjespännaren går att köra även att köra som push-up vilket kan vara smutt.

Berk

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Det flesta funkar. Men det är bra att har en drev som har bred infästning så den inte äter sig in i bodyn. Jag kör Wolf Tooth drev med Reverse Components kit, som finns i flera bling färgar, och är nöjd.

Hasse#7

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Jag har betalat nu, men tror inte ni behöver skriva upp mig på deltagarlistan. Min fot är inte som den ska, har balansproblem för att den inte orkar styra upp kroppen. Försöker komma förbi och heja. Se det som att evenemanget har betalande åskådare. 🤣 Hursomhelst vill jag såklart uppmuntra spektaklet och hoppas att Paco kommer tillbaka till Happy.

Kneecap

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Hur man identifierar sig ska vi nog inte rota i ngt mer🤔

Tjena!

@Hasse#7 identifierar sig som sur gubbe som ingen tycker om. Men han har väldigt fel i det. Han är ju varken sur eller gubbe. Men att ingen tycker om honom är helt rätt.

Skänt å sido så är gubbe det enda av dom tre han får identifiera sig som. För mig är Hasse en glad skit som jag tycker väldigt mycket om! Missar tyvärr SSSM i år, annars hade jag verkligen sett framemot en pizza tillsammans med Hasse.

Hasse#7

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Tjena!

@Hasse#7 identifierar sig som sur gubbe som ingen tycker om. Men han har väldigt fel i det. Han är ju varken sur eller gubbe. Men att ingen tycker om honom är helt rätt.

Skänt å sido så är gubbe det enda av dom tre han får identifiera sig som. För mig är Hasse en glad skit som jag tycker väldigt mycket om! Missar tyvärr SSSM i år, annars hade jag verkligen sett framemot en pizza tillsammans med Hasse.
Jag gillar dig också, och alla andra som är med på SSSM. Lättsamma människor som trivs utan onödiga extra tillbehör. Extra växlar tex känns helt överdrivet.

Karin_P

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Ånej, ånej… måste lämna återbud till detta fantastiska spektakel 😢
Har ett singlespeedifieringskit som jag inte satt på plats ännu, om det är någon som behöver.

Polarbear

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Okay evribodi! Ikväll är det nummerlappsutdelningen kl 19:00 på rörstrandsgatan 21 eller iaf på Bagpipers inn som ligger ungefär där. Ni som fått förhinder ikväll men ska tävla får era nummerlappar på plats imorgon. Isf var lite tidig helst. Ska bli kul att få samlas kring en så härlig och obskyr aktivitet som sssm!

Topp