manneblask
Aktiv medlem
Stigstatus i Stockholms Län? Uppdatera Här!
Grimsta? Eller vad missar jag som är hemmahörande i västra sthlm? ang förbud
Ja :)
Grimsta? Eller vad missar jag som är hemmahörande i västra sthlm? ang förbud
Magiskt fint i Hellas idag!Bästa föret på länge,
Visa bilaga 605096
Whaaat? Nu är det ju ingen snö som gömmer spåren, plättlätt att hitta idag 🙂Jag var i hellas idag. Bra före. Men svårt att hitta mtb-leder :) körde blåa lite. Men mest vilse bland stigarna 😂😂😂😂
Sjukt dålig timing att sitta hemma och vänta på hjulbyggare och dämparservice 🤬Så galet bra före idag (Görväln). Det är som att cykla på sommaren! Vågade på mig dödsrollers med HT, det var ett tag sen greppet var så prima!
Bättre att sitta hemma och vänta på att man själv ska bygga hjul!Sjukt dålig timing att sitta hemma och vänta på hjulbyggare och dämparservice 🤬
Om det är till någon hjälp så är det isigt och halt som fan på stigarna på DjurgårdenNågon med en dagsfärsk uppdatering från Hellas?
Träffsäker prognos!Har vi tur blir det hårt knaster imorgon.
Missade att citera. Se svar ovan...Någon som varit ute idag? Bortsett från isiga gångstigar hur är det i övrigt?
Hellas var helt magiskt. I princip isfritt, något enstaka surhål som man kunde runda. I princip så bra som det kan bliNågon som varit ute idag? Bortsett från isiga gångstigar hur är det i övrigt?
Här och där, mest på stigar med mycket rötter och kattskallar, var det finfint vinterväglag, men på hällar utan trädskydd var det tjockt och löst och lätt att tappa greppet. Överlag rätt tungtrampat (särskilt på bortre delarna av Hellas där det inte trampats ner).Vansinnigt bra på gröna mellan masterna och Trehörningen nu. Rodelbana med kanongrepp. Ingen is nånstans. Ut med er!
Småstigar var nog ett dumt val idag. Jag körde hela gröna från masterna ut till Saltis och sen blå tillbaka, och det var inte tungt nånstans. Blå var lite minre episk än gröna, men fortfarande riktigt snabbt och bra.Här och där, mest på stigar med mycket rötter och kattskallar, var det finfint vinterväglag, men på hällar utan trädskydd var det tjockt och löst och lätt att tappa greppet. Överlag rätt tungtrampat (särskilt på bortre delarna av Hellas där det inte trampats ner).
Men jag blev besviken över hur tunt det var med cyklister i skogen idag.
Visa bilaga 610169
Revbenet och hundbenet var kanske suboptimala val ja... Men i övrigt är jag väl bara en vekling. Fast jag spårade åt dig 😉Småstigar var nog ett dumt val idag. Jag körde hela gröna från masterna ut till Saltis och sen blå tillbaka, och det var inte tungt nånstans. Blå var lite minre episk än gröna, men fortfarande riktigt snabbt och bra.![]()
Som förväntat om man tänkt efter före.. Visa bilaga 612201 .
Av "Runt källtorpssjön via gula" blev "push-bike runt Kärrtorp ip"...
Eller som Robert Scott...Man känner ju sig lite som Neil Armstrong ibland. 😜
Drog på löparskorna på lunchen, bitvis såg man inte fötterna. Kom lixom aldrig upp från snön.Som förväntat om man tänkt efter före.. Visa bilaga 612201 .
Av "Runt källtorpssjön via gula" blev "push-bike runt Kärrtorp ip"...