Stigvisning i Falun

Rassemouse

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Hej!
Jag ska ner till Falun i början av nästa vecka och undrar om det finns nån dagledig eller med flexibla tider som skulle vilja visa runt på nå trevliga stigar på tisdag (27/10) dag nån gång (när det är ljust). :-)

implor

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Röda slingan är utmarkerad som ”routes” på trailforkes.

skulle rekommendera att du köper kort för bergbanan och kör lite luftburet när du ändå är där.

weldion

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Tänk bara på att skidspåret är utlagt nu där vid hoppbacken, så man kan behöva åka runt lite om skall till bergbanan.

onegear

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Källviken är ju svinkul och har varit lätt att hitta runt. (Förutom när det byggdes bostadsområde ett tag och starten på spåret var svårt att hitta för oss utsocknes) Kommer jag loss från jobb cyklar jag gärna en dag i Falun då jag har ca en timme att åka bara.

implor

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun

Rassemouse

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Källviken är ju svinkul och har varit lätt att hitta runt. (Förutom när det byggdes bostadsområde ett tag och starten på spåret var svårt att hitta för oss utsocknes) Kommer jag loss från jobb cyklar jag gärna en dag i Falun då jag har ca en timme att åka bara.
Ja, Källviken är jag lite sugen på att testa. Lugnet körde jag lite i somras när jag var ner då.
Hojta till om du kan ta dig dit, vet dock inte om jag får loss en hel dag till cykling men ett par tre timmar ska nog gå iaf. :-)

onegear

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Tyvärr kan jag inte skolka från jobbet heller 😢 Hade varit kul att hoja och tjöta med dig då jag har starka band till Resele...

Rassemouse

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Tyvärr kan jag inte skolka från jobbet heller 😢 Hade varit kul att hoja och tjöta med dig då jag har starka band till Resele...
Tråkigt! :-/
Okej, men är du i trakterna nån gång så får du ju se till att höra av dig då! :-) Falun besöker jag med lite ojämna intervaller då jag har föräldrarna här så kan ju absolut bli fler möjligheter att cykla höromkring med!

onegear

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Hoppas du fick en bra cykeltur i tisdags. Vädret var ju bra iaf det har jag koll på, jobbade 3 mil från Falun....

Rassemouse

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Hoppas du fick en bra cykeltur i tisdags. Vädret var ju bra iaf det har jag koll på, jobbade 3 mil från Falun....
Jo det blev en fin tur tycker jag. Första gången jag körde svartmarkerade slingor. Har dock bara en gammal instegs xc så provade inte de större grejerna. Men det övriga var skoj 🙂 om än något skakigt åt händerna mot slutet 😅

Rassemouse

Aktiv medlem
Stigvisning i Falun
Nu finns det en film från när jag var i källviken. kvaliten är varierande då jag körde med kameran fastsatt på styret. (har ingen sele med fäste på tyvärr...)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer