[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Gretschified

Ny medlem
Briko 3/4 bibshorts i storlek L skänkes.
Du bör gilla en väldigt bred, styv och oformlig pad för att kunna använda dessa. Sämsta cykelbyxorna någonsin. Använda en gång och har sedan legat i skåpet några år.

Visa bilaga 406304
Om du skickar dom så tar jag gärna över vårdnaden. Vet inte vad det kan kosta atg skicka men självklart swishar jag det snabbt. Om de finns kvar alltså.

Gretschified

Ny medlem
Någon som har en distansbricka för att montera 10-delat på 11-delat nav? Shimano.
Bor i Kristinehamn, pröjsar så klart för frakt.

gnorf

Ny medlem
Kan det här vara intressant för någon? tumstock säger 60x60cm och ögon säger inte helt rak toptube, åker tillbaka till grovsoprummet det kom ifrån om ingen anmäler intresse de närmsta 24 timmarna.

Avhämtning Tokholm - vasastan/norrtull.

Edit: Återbördad till soprum - RIP.

mvh
g

IMG_2651.JPGIMG_2649.JPG

Senast ändrad:

saarela

Medlem
Hej
Söker två stycken ”pivot nuts” alltså muttern som man skruvar fast bromsen i ram och gaffel.
Längden ska vara 10-12mm samt 35-40mm

Raemoe

Medlem
Någon som har en extra 4.5mm spacer för kassett? Bikester hade inga och den jag beställde från amazon kommer visst inte förrän i maj.

johnboy

Medlem
Avanti Hotdog ram 26 tum. Passat mig som är 178cm. Alu-ram. Stel gaffel. Cyklade mtb på denna förr. Tänkt pendla på den i 10 år men inte byggt ihop. Finnes gratis för avhämtning Södermalm Sthlm. Skicka PM om intresse. 70EDA209-C700-4C9E-B815-74D2ECF78253.jpeg

Naveus

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter 2st "transportskydd" till bromsoken när jag skruvar av hjulen/hjulet för transport av cykeln.
Shimanobromsar om det finns olika.

Någon som har liggande eller vet var jag kan få tag på 2st utan att behöva betala 100:- frakt :ROFLMAO:

darkforce

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter 2st "transportskydd" till bromsoken när jag skruvar av hjulen/hjulet för transport av cykeln.
Shimanobromsar om det finns olika.

Någon som har liggande eller vet var jag kan få tag på 2st utan att behöva betala 100:- frakt :ROFLMAO:
närmaste lbs brukar ha nåra drällandes i verkstan då dom slängs för de mesta vid montage
annars så icas eller ikeas tunna böjbara skärbräda funkar ypperligt till o göra egna

Wunderbaum

Ny medlem
Någon i Skåne som har en 26” gaffel liggandes? Stel eller dämpad, v-broms eller skivbroms. Skicka PM.
Tack på förhand!

Byggis

Ny medlem
Söker vänster 2 delar reglage för lvg cykel. Tiagra blir super!
gärna billigt ☺

IM

Medlem
Söker vänster 2 delar reglage för lvg cykel. Tiagra blir super!
gärna billigt ☺
Duger/fungerar den här? Den är tvådelad (har åtminstone suttit på en cykel med tvådelad framväxel), lite sliten och kostar fraktkostnad.

Redigerad: reglagen bort, styret finns kvar.

Bilagor

Senast ändrad:

dabac

Aktiv medlem
Om det finns ngn Frankofil eller originalrenoverare in da house så har jag ett framhjul med 96 mm nav. Maillard tror jag. Hjulet övrigt är väl inget speciellt, men i hyggligt skick. Hämtas i Tullinge, Gärdet eller överlämnas på valfri plats däremellan.
E342EDCC-02BF-44A1-8816-1E99DE464F9C.jpeg

Stewe

Aktiv medlem
Min första cross åker i bingen, men jag plockade av en kolfibergaffel med nytt styrlager (äldre integrerad modell) styrstam och ett fint Easton AX styre med flare. Sram 2x10 reglage och mekaniska skivbromsar. Nån växel kanske kan rotas fram i lådorna. Hämtas i Sollentuna

Obs. Redan hämtat, finns ej kvar

20200329_134318.jpg

Bilagor

Senast ändrad:

SebbeK

Aktiv medlem
Min första cross åker i bingen, men jag plockade av en kolfibergaffel med nytt styrlager (äldre integrerad modell) styrstam och ett fint Easton AX styre med flare. Sram 2x10 reglage och mekaniska skivbromsar. Nån växel kanske kan rotas fram i lådorna. Hämtas i Sollentuna

Visa bilaga 408132
Precis vad jag söker till ett crossprojekt!
Vad vill du har för det? Skickar du?

Pfaff

Aktiv medlem

Visa bilaga 408132
Vill ha!
Om man fixar upphämtning från långtbortistan funkar det?

Paco

Aktiv medlem
Upptäckte nyss att jag råkat beställa en ram utan fäste för kedjestyrare. Tur nog så är det gängat vevlager så om nån har en ISCG05 adapter liggandes så är jag intresserad.
F2FBE5BA-28BF-47B3-8993-CFC36098E476.png

tmalm

Aktiv medlem
Söker ett par skivbromsar,
Bor utanför Göteborg (Lindome)
Men betalar frakt + vaddukanönska

/T

tmalm

Aktiv medlem
Italienskgängat ultegra r8000 vevlager bortskänkes mot att du kommer hem till mig och plockar bort det med verktyg, som inte är samma som för Dura Ace. Ikväll ryker det med polygrip!

Bor i Bromma.
Lägg en slang eller nåt emellan (och dra åt rätt håll) så funkar ett multiverktyg/ polygrip utmärkt!

/T

glitch

Aktiv medlem
Nån som har ett gammalt riserstyre, gärna otrendigt smalt och gärna för 25.4 styrstam?
Annars funkar 31.8 också men som sagt gärna otrendigt smalt, inget över 700 mm :)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer