[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Leek123

Ny medlem
Stel Gaffel för 26" sökes. 1,1/8" diameter av gängad modell. Jag bor i Malmö men betalar gärna frakt mm.

fhloston

Aktiv medlem
Någon som har ett par shimano bromsreglage typ slx, xt eller saint liggandes? Behöver inte va i snyggt skick ska bara funka. Hojta om du har något, tack

Om det inte har löst sig kan jag erbjuda ett par Acera BL-M396 komplett med läckande broms-ok.
Gratis i Stockholm västerort, eller Enköping. Annars mot porto.

Edit: bortlovade

Senast ändrad:

cola

Aktiv medlem
Någon som har ett par mekaniska lvg- bromsok till övers? Betalar eller byter och pyntar frakt om det behövs (vilket det oftast gör då jag bor vackert men avlägset i hamburgsund..)

darkforce

Aktiv medlem
Söker skivbromsad brukscykel. Mtb eller hybrid. Gärna stel gaffel, men det går ju att byta.
Hjulstorlek oviktig.
Objekt också intressant.
Ca M, är 176cm med långa ben.
I Göteborg!

Senast ändrad:

wukkaN

Aktiv medlem
Efter 90 dagar blev den inte såld. Den tar en massa plats, är det någon som kan förbarma sig? Tar gärna emot något i byte men annars så dricker jag öl. Den IPA som Stumpy inte vill ha tar jag gärna :)
F9A169FA-BCBC-4FA8-B87C-CFBC1679559C.png

Bra skick och finns i Tyresö. Komsi.

MIGHTYnoob

Aktiv medlem
Ot. Men jag har lite svårt attlåta folk slänga saker..

Thule räcke bak. Ser ut att vara skadefritt. Finns i Gröndal.

Bilagor

• 20201214_121816.jpg
    20201214_121816.jpg
    470.6 KB · Besök: 59
  • 20201214_121812.jpg
    20201214_121812.jpg
    436.8 KB · Besök: 59

OldBones

Aktiv medlem
Finnes: Svart Brooks B66, komplett med sadelväska och lätt använd med små skav efter jeans.

Önskas: Bra styrlindor, den flytande happy valutan, mindre summa kontanter, kolfiber flaskhållare (utan fula loggor), cykel verktyg, etc

Är öppen för att byta den mot det mesta men helst något jag behöver så som prylarna omnämnda här ovan.

SÅLD

Senast ändrad:

glitch

Aktiv medlem
Någon som sitter på:

- 26" framhjul som bultas fast snarare än QR? / eller konverteringskit till för att bygga om ett Shimano QR nav till bultad axel.
- 26" däck gärna med mer asfaltsvänliga mönster

Wiciman

Aktiv medlem
Någon som ska rensa ut cykelförrådet inför helgerna och kan tänka sig att avyttra till en billig peng:

29" ramset med boost, styr/vevlager samt luftgaffel med boost.

Storlek M/L.

Prisspann 2-3k.

Helst i Skåne.

IM

Aktiv medlem
Någon som sitter på:

- 26" framhjul som bultas fast snarare än QR? / eller konverteringskit till för att bygga om ett Shimano QR nav till bultad axel.
- 26" däck gärna med mer asfaltsvänliga mönster
Jag är ganska säker på att jag har ett par 26" hjul med bultar på landet. Jag kan höra med pappa när jag pratar med honom senare idag om han kan se efter.

velman

Aktiv medlem
Jag söker efter Dura-Ace 7900-komponenter. Växelreglage, Fram- och bakväxel samt bromsar. Någon som har det liggandes? Inga fantasipriser och bra skick på sakerna.

darkforce

Aktiv medlem
Är det på första lång? Edit, så du bor i Stockholm. 😂

kollade i gömmorna men hittade inte igen de hjulet ja sett har en gömma till där de kan va men d ee rätt trassligt o ta sig in till. men ska försöka åka dit nu under helgen o bängla mej in när vi inte har öppet o de ringer o kommer folk stup i kvarten

twinspark

Medlem
Däck 29 tum: Maxxis 29 x 2.35 bytes mot förslagsvis ett par öl 🍺. Finns i Bromma / Stockholm

Bilagor

• 21A45691-5D44-485E-87E4-C52B594F5729.jpeg
    21A45691-5D44-485E-87E4-C52B594F5729.jpeg
    720.3 KB · Besök: 48
  • 0F705BAF-E4FF-43C9-8F65-A29F322CDE35.jpeg
    0F705BAF-E4FF-43C9-8F65-A29F322CDE35.jpeg
    304.6 KB · Besök: 54
  • F7A19DE7-F2CC-4910-B1E1-9D30B9EFF10A.jpeg
    F7A19DE7-F2CC-4910-B1E1-9D30B9EFF10A.jpeg
    458.4 KB · Besök: 52

roskai

Aktiv medlem
Någon som har en quill stem över? Helst med negativ lutning då det är snyggast och den behöver var ganska kort, 5 cm kanske? Jag finns i Stockholm och det vore såklart smidigt om någon nära hade detta!🙂

21760.jpg

Beagleboy

Aktiv medlem
Edit: Adoption avklarad.

Tre stycken trepetade Torpedonav av modell 55 doneras till bättre behövande. Ej defekta nånstans men indikatorkedjor saknas. Rock solid, klinkdrivna nav som tickar gott på trampen.
Vardera väger fyrsiffriga gram, så därför helst avhämtning i Sundby, Bromma/ Spånga efter trettonhelgen. PM: a vid intresse.

Senast ändrad:

Beagleboy

Aktiv medlem
Någon som har ett bromshandtag m något mindre hål för wiremothållet enligt bild? Nippeln klarar 4-6 mm. Kanske får vidga frågan till kopplingshandtag eller nån konstruktion m dödmansgrepp som jordfräs?
20201222_224455.jpg

Wiciman

Aktiv medlem
Bytesförslag:
Har en Sunrace 12-växlad kassett 11-50, i fint skick som enbart testkörts ett fåtal km. Passar på frihjulskropp till vanlig Shimano HG/Sram. Önskar byta denna mot 12-växlad kassett 10-51 som passar Shimano Micro Spline. Deore/SLX eller högre klass. Får gärna vara i samma nära nyskick som min är.

Senast ändrad:

darkforce

Aktiv medlem
Någon som har ett bromshandtag m något mindre hål för wiremothållet enligt bild? Nippeln klarar 4-6 mm. Kanske får vidga frågan till kopplingshandtag eller nån konstruktion m dödmansgrepp som jordfräs? Visa bilaga 460299
finns en hel låda med div såna handtag på cykelköket solna i olika modeller så säkert nån me mindre infästning kan kolla efter nyår om de inte e tokbrådis

glitch

Aktiv medlem
Någon som har en trigger till Shimano 7 delat?
Min hade tydligen bara 3 klick kvar.

Finnes en Rock Shox Indy gaffel som skänkes om nån vill ha. Annars blir det skroten.
20201225_063635.jpg

Wiciman

Aktiv medlem

darkforce

Aktiv medlem
söker rödeloxerade pryttlar qr stickaxlar, topcap, ventilhattar presta, 28,6 sadelklämma, nån som har nåt i bra o ha lådorna?

Wiciman

Aktiv medlem
söker en remote med hölje till en Red cycling vajerdropper post. någon som har och kan undvara? behöver inte vara något fancy, bara det funkar.

Jonatan F

Aktiv medlem
Är någon intresserad?
1 st 160mm
1 st 180 mm
Jag behöver kedja och kasett för 10 delad. Allt mellan 11-25--11-36 är intressant.

20201230_173135.jpg
20201230_173047.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer