[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Är det på första lång? Edit, så du bor i Stockholm.kollar på cykelköket på tisdag har för mej ja sett nått 26 mavic i hjulsamlingen

Är det på första lång? Edit, så du bor i Stockholm.kollar på cykelköket på tisdag har för mej ja sett nått 26 mavic i hjulsamlingen
Stockholm som gäller :)Var i landet gäller det? Har nog nåt i garaget men behöver veta om det är värt mödan gräva fram..
Någon som har ett par shimano bromsreglage typ slx, xt eller saint liggandes? Behöver inte va i snyggt skick ska bara funka. Hojta om du har något, tack
Jag har en gammal sliten i stål för fälgbroms. En hel del skav. Inget fancy. Finns i Malmö.Stel Gaffel för 26" sökes. 1,1/8" diameter av gängad modell. Jag bor i Malmö men betalar gärna frakt mm.
har du direct mount eller post mount? post mount så e ett tips o kika på clarks https://www.cykelgear.se/reservdelar/bromsar/mtb-skivbromsar/clarks-cmd-22-bromsok-set-mekaniskNågon som har ett par mekaniska lvg- bromsok till övers? Betalar eller byter och pyntar frakt om det behövs (vilket det oftast gör då jag bor vackert men avlägset i hamburgsund..)
Tack för erbjudandet men det är den sorten jag har nu och vill testa om det blir bättre med uppgraderade reglage.Om det inte har löst sig kan jag erbjuda ett par Acera BL-M396 komplett med läckande broms-ok.
Gratis i Stockholm västerort, eller Enköping. Annars mot porto.
är de kromade stålfälgar 26" på den där?Efter 90 dagar blev den inte såld. Den tar en massa plats, är det någon som kan förbarma sig? Tar gärna emot något i byte men annars så dricker jag öl. Den IPA som Stumpy inte vill ha tar jag gärna :)
Visa bilaga 458581
Bra skick och finns i Tyresö. Komsi.
26” men krom vettefan. Gnuggade lite och såhär ser det ut under smutsen :)är de kromade stålfälgar 26" på den där?
Jag är ganska säker på att jag har ett par 26" hjul med bultar på landet. Jag kan höra med pappa när jag pratar med honom senare idag om han kan se efter.Någon som sitter på:
- 26" framhjul som bultas fast snarare än QR? / eller konverteringskit till för att bygga om ett Shimano QR nav till bultad axel.
- 26" däck gärna med mer asfaltsvänliga mönster
Du har PM.Någon som sitter på:
- 26" framhjul som bultas fast snarare än QR? / eller konverteringskit till för att bygga om ett Shimano QR nav till bultad axel.
- 26" däck gärna med mer asfaltsvänliga mönster
Är det på första lång? Edit, så du bor i Stockholm.![]()
Har ett par shimanobromsar typ deore som är vita. Finns på Kungsholmen.Någon i stockholmsområdet som sitter på hydrauliska bromsok + reglage?
Köper gärna en trasig Shimano RD-M8100! Vill främst åt plattorna på cagen!
Jo, de har tyvärr inte samma plattor i cagen.Måste det vara xt? Har en trasig slx 7100 i garaget.
Behöver du fortfarande en stam till din porteur? Jag har nog en i lådan om du vill byta om inte Epok vill ha bromsarna. Jag kan dra en bild i pm.Har ett par shimanobromsar typ deore som är vita. Finns på Kungsholmen.
finns en hel låda med div såna handtag på cykelköket solna i olika modeller så säkert nån me mindre infästning kan kolla efter nyår om de inte e tokbrådisNågon som har ett bromshandtag m något mindre hål för wiremothållet enligt bild? Nippeln klarar 4-6 mm. Kanske får vidga frågan till kopplingshandtag eller nån konstruktion m dödmansgrepp som jordfräs? Visa bilaga 460299
Hej!Någon som har en trigger till Shimano 7 delat?
Min hade tydligen bara 3 klick kvar.
Finnes en Rock Shox Indy gaffel som skänkes om nån vill ha. Annars blir det skroten.
Visa bilaga 460746
Hej!
Den gaffeln tar jag gärna! Var finns den?
Kan nog tänkas att jag har en tigger också, ska kolla lite.
Någon som har en trigger till Shimano 7 delat?
Min hade tydligen bara 3 klick kvar.