[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Tyvärr inget på hyllorna, men de finns på Veloform i Gbg.Nån som har såna här old school kabelklämmor?
Visa bilaga 468330
PS. Whaddiya mean old school? :)
Tyvärr inget på hyllorna, men de finns på Veloform i Gbg.Nån som har såna här old school kabelklämmor?
Visa bilaga 468330
Jag vill minnas att jag har ett gäng. PM:a mig - är du i Gbg är du välkommen förbi hem/arbete, annars postar jag!Nån som har såna här old school kabelklämmor?
Visa bilaga 468330
Om det ska vara billigt har jag en sram x9 tror jag, inkl reglage som gått på min pendlare. Så snarare lite sliten än gott skick. Finns i östra centrum, Göteborg.Någon som har en bakväxel/derailleur för 9-delat i gott skick i gömmorna? Helst Deore/Deore XT. Jag har en del cykelprylar att byta med, och så har jag så kallade pengar att byta med ifall cykelprylarna inte faller eder i smaken.
Hmm, jag har Shimano-reglage som jag gärna behåller, och såvitt jag vet har de en annan pull rate... Men tackar och bockar för erbjudandet!Om det ska vara billigt har jag en sram x9 tror jag, inkl reglage som gått på min pendlare. Så snarare lite sliten än gott skick. Finns i östra centrum, Göteborg.
Har en sora gs. Tar iofs max 34t enligt manualen och har gått 1200 mil. Fungerade bra, men inte ny.Någon som har en bakväxel/derailleur för 9-delat i gott skick i gömmorna? Helst Deore/Deore XT. Jag har en del cykelprylar att byta med, och så har jag så kallade pengar att byta med ifall cykelprylarna inte faller eder i smaken.
Hade jag inte haft tre minicyklar redan (och bott väldigt långt från Spånga) hade jag såklart varit intresserad.Minicykel Atala 20" med gångjärn doneras.Vikcykel, ej delbar från 1965.
Hjulbas 112 cm. Fungerar i det allra mesta.En tokrolig idiotkonstruktion.
Duomatic 102 baknav, dvs trampabakåtväxel.
Tropfrogsadel och drickaback kommer inte hänga med. Byteskrav: hel, otrasig medbringare till navet Duomatic 102. Om ingen hör av sig senast imorgon 7/2 kl 21, åker cykeln till Cykelköket, Solna utan bakhjul.
Avhämtning Bromsten, Spånga närsomhelst. Vid intresse: endast PM.Visa bilaga 468618
Dyker det inte upp nån expander på hemmaplan så har jag en liggandes.Söker expander för styrrör i kolfiber. I Göteborg, eller skickas.
Har kolfibergaffel för skivbroms och QR. Ca 41cm A2C, typ landsväg 28". Ganska kort styrrör, 16cm tror jag. Perfekt till 24"-26" barnMtb?! 500kr
Har du nån bild på gaffeln?Söker expander för styrrör i kolfiber. I Göteborg, eller skickas.
Har kolfibergaffel för skivbroms och QR. Ca 41cm A2C, typ landsväg 28". Ganska kort styrrör, 16cm tror jag. Perfekt till 24"-26" barnMtb?! 500kr
A2C 41cmHar du nån bild på gaffeln?
Mvh Erik
Jag har en sadelstolpe som kan passa, en Selcof plockad från en CX-ram. Kan skicka bild imorgon!Söker en sadelstolpe, 27,2mm svart gärna med lite setback och i Göteborg..
Jag skulle ev kunna vara intresserad av den gaffeln om du får tag på nån annan. Har en likadan på min gamla cykel nu. Men skivbromsfästet gick sönder i höstas..Hallå gött folk, sitter här och pular på en lösning till ett försäljningsobjekt, fixade så att bromsarna är luftade, fint skit, plockade isär den mumsiga suntour xcr gaffeln (gissar jag på) (sitter på en scott aspect 45), ett rent helvete, bara för att inse att det gått så mycket skit i den att den kommer aldrig bli en fungerande gaffel igen. 26 tums gäller, någon som har något som ligger och skräpar?
JA du jag vet inte hur illa det är, men om man säger så här, jag fick använda gummiklubba i en timme för att få isär delarna på gaffeln. möjligt att det går att renovera den, men jag är nog lite för novis för att lyckas få liv i den.Har en gaffel som skulle kunna funka på din scott en till suntour iofs 26" 1 1/8" rör osv för v-broms bara dock.. men hur illa är det med din gaffeln? Kan ev hjälpa dej med lite knep o knåp
jag kan plocka isär den igen och skicka några bilder?Okey, ja det kan vara marigt min är väldigt slut med men drog av rosten med sandpapper och gnussa in kemisk metall i dom värsta hålen.
Den håller ihop dom dog oljebehållaren och det kan göra gaffeln stel, jag tog bort min och kör så nu är ganska så vinglig men den håller för min vikt och lite snöväders hoppande. Bor du i sthlm kan jag säkert hjälpa dej o få den o lira tillfälligt.
Visa bilaga 469358
Jag är nog intresserad om du vill vi av med den! Pma migOm det ska vara billigt har jag en sram x9 tror jag, inkl reglage som gått på min pendlare. Så snarare lite sliten än gott skick. Finns i östra centrum, Göteborg.
Bump på denna innan det blir eBay.Någon som har ett Shimano Exage HB RM50 framnav som ligger och skräpar? Skick på navet är hyfsat oviktigt då jag letar efter dammskydden. Betalar porto eller hämtar i Sthlm/Uppsala/Gävle/Bollnäs samt skickar in en liten peng till välgörenhet.
Du har pm.Jag är nog intresserad om du vill vi av med den! Pma mig![]()
Du har pm!Ett (omaka) par 26"-hjul i odefinierat skick skänkes.
Skickas mot fraktkostnad alternativt hämtas på Öland eller i Hammarby Sjöstad efter överenskommelse.
Låg ett par oanvända WCS i bra-att-ha lådanHej!
Söker ett par skumhandtag typ Ritchey wcs, kcnc eller liknande om någon har?
/Thomas