Jag kan nog skaka fram en om du ger dig till tåls till dess att jag är tillbaks på landet i veckan som kommer. Om inget annat har dykt upp till dess kan vi höras och se vad du tycker om den.Stålram från racer sökes till ett far & son projekt.
Dålig lack rost mm ingen fara då den kommer målas.
Gärna runt Mariestad eller om du kan skicka.
Det låter kanonbra det.Jag kan nog skaka fram en om du ger dig till tåls till dess att jag är tillbaks på landet i veckan som kommer. Om inget annat har dykt upp till dess kan vi höras och se vad du tycker om den.
Det verkar inte så, skicka ett pm med adress så ska jag försöka få iväg dem till dig.Jag är intresserad om inte glitch behöver dem!
Skänkes/bytes/köpes va?Stora tiggar tråden ?![]()
Haha absolut! Önskar att alla tiggare betalade tillbaka i öl och cykeldelarStora tiggar tråden ?![]()
Jag kan inte se någon större skillnad att söka efter nått här lite snabbt, än att skriva en köpes annons i köp och sälj..?Stora tiggar tråden ?![]()
Cirkulär ekonomi, som di kallar't, har i mina ögon enbart fördelar. Den här tråden är ett fantastiskt sätt att hålla liv i prylar uselhet för att de bör liggandes i någon låda eller, än värre, hamnar på återvinningen (i bästa fall).Jag kan inte se någon större skillnad att söka efter nått här lite snabbt, än att skriva en köpes annons i köp och sälj..?
För övrig har iaf inte jag pengar att köpa allt nytt... och allt finns inte att köpa nytt som jag behöver till mina projekt
Har ett par bromsar som jag bytte till mig från @roskai som jag kan skänka vidare. Funktion okänd, de är vita har jag för mig. Finns i Aspudden i Sthlm.Godagens! Fått alla MTBs stulna, försöker nu skrapa ihop en gammal Specialized Hotrock som får bli temporär cykel åt sonen. Önskar köpa;
Tackar!
- 27,5 tums hjul med Shimano hub som kan ta 10-11 delat, gammal hederlig QR axel.
- Bakväxel (helst m reglage) som kan passa en Shimano SLX kassett 11-42.
- Hydrauliska bromsar av något slag.
- Fungerande luftgaffel, tapered styrrör 1 1/8" - 1,5".
PmNågon som har ett nytt eller lätt begagnat HT2 vevlager till salu för billig peng (typ Deore) i Malmö/Lund-området?
Letar efter en sån här adapter. Nån som har och vill sälja/byta/donera? Skall hotta upp en gammal retrohoj.
Visa bilaga 473194
Jag sitter på en sån. Exakt en sån. Vad erbjuder du? Ta det vidare i pm, om du vill