[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

jokamp

Medlem
Ingen som råkar ha en sån här kabelstopp till Kona P2 gaffel liggande?
Cable Hanger.png

Skulle gärna ha tag på lite andra delar till en Kona 95:a också, bromshandtag Kona Racelight och Sugino vevarmar.

Hojta till om någon har!

glitch

Aktiv medlem
Nån som har en 8 speed trigger Shimano liggandes? Finns tillhörande bakväxel gör det inget:)

Brams

Aktiv medlem
Någon som har en sån här?
Märke spelar mindre roll men den ska passa Magura och vara för vänster sida.

Har en splirrans ny, för höger som jag kan byta mot. Eller en satans massa annat cykelbös.
Eller pengar.

Jag bor i GBG.
received_259760989200342.jpeg

dbg

Medlem
Har fått bakhjulet stulet på en gammal Merida big seven striker. Söker billigt hjul 27.5" 135mm QR 6 hål 8-delat.

glitch

Aktiv medlem
Var visst sjudelat och där hade jag ett reglage :) men däremot skulle jag behöva v bromshandtag om nån har messa.

tmalm

Aktiv medlem
Hej!
Söker 2 aluvevpartier, ska bara ha pedalgängan, allt annat oviktigt.

(Gärna i götet)

/Thomas

tmalm

Aktiv medlem
Tjena!

Jag har ett som du kan få, men fan om det är värt att betala frakten jämfört med att köpa ett på biltema
Om du kan tänka dig att såga av "toppen" och skicka dem vore det toppen! :-)
Annars kanske Biltema är kostnadseffektivt men känns lite slösigt...
/T

Stålhäst

Aktiv medlem
Hej! Om någon har ett 26" gammalt mtb-hjul att närmast skänka i Stockholm svänger jag gärna förbi och hämtar! Köpte en stålmtb på loppis som behöver ett framhjul.

simson

Aktiv medlem
Bytes köpes . Stockholm
Har flera Thompson stolpar med knäck på , önskas byta mot en rak,inline
30.9
Mange

Bilagor

• D02D047F-493A-42BA-B113-7A5F421FBC77.jpeg
    D02D047F-493A-42BA-B113-7A5F421FBC77.jpeg
    553.3 KB · Besök: 32

IM

Aktiv medlem
Hej! Om någon har ett 26" gammalt mtb-hjul att närmast skänka i Stockholm svänger jag gärna förbi och hämtar! Köpte en stålmtb på loppis som behöver ett framhjul.
Jag har ett, QR och fälgbroms, som jag jag avvara mot en öl eller ett tack. 😊 Just nu finns det på Öland men jag kan ordna så att det går att höra i Hammarby Sjöstad from den 18:e.

Stålhäst

Aktiv medlem
Jag har ett, QR och fälgbroms, som jag jag avvara mot en öl eller ett tack. 😊 Just nu finns det på Öland men jag kan ordna så att det går att höra i Hammarby Sjöstad from den 18:e.
Wow, ja, jättegärna! Hämtar gärna det sedan i Hammarby. Kan höras framöver om var. Tack!

IM

Aktiv medlem
Wow, ja, jättegärna! Hämtar gärna det sedan i Hammarby. Kan höras framöver om var. Tack!
Då gör vi så. Ok du vill så får du gärna påminna mig nu i helgen, så att jag lägger fram det och kommer ihåg att ta med det upp när jag åker nästa gång. Kul om det kan komma till användning.

Kneecap

Aktiv medlem

Tjena!

Har du en hel lada med cykeldelar på Öland eller? Du trollar ju fram allt möjligt på andra sidan bron. 😂

Någon som har en sliten 26" Fox float f80 rl, eller dylikt, från tidigare 2000-talet som kan avvaras? Behöver ett reservdelsvrak efter att ha vridit sönder min i slutet av "servicen" jag utförde... 😊
Finns lite grejer att byta med också, så fråga gärna om du behöver något själv!
Eller en fungerande att sälja förstås.

Bilagor

• 20210409_031514.jpg
    20210409_031514.jpg
    483.3 KB · Besök: 30
Senast ändrad:

MIGHTYnoob

Aktiv medlem
Önskar byta till mig en velo orange tall-neck alt Thomson 17 grader ca 100-110 lång.

Har en On-One Goose Neck Stem 31.8mm 90mm Brushed Nickel. Aka limp-dick

Bilagor

• STOOGN-CRM_P3-03.jpg
    STOOGN-CRM_P3-03.jpg
    28.5 KB · Besök: 7

fyrbåk

Aktiv medlem
Är på jakt efter två st adaptrar att använda 6-håls bromsskivor på hjul med centre lock. Någon som har ett par liggande? Bild för illustration, fabrikat och utseende spelar ingen roll, vill bara få användning för hjulen.
ashima-ac03-2-centra-xl-adapter-centerlock-6-loch-black-1.jpg

Wiciman

Aktiv medlem
någon i malmö/lund som har ett 26” hjulset (eller endast bakhjul) över? sista delen innan jag kan få färdigbyggt jump-hojen... ska vara för 8/9/10/11-delad kassett, fäste för skivbroms och standard quickrelease. har några gamla bojsänken till framgafflar att byta mot. eller pengar såklart.

Barometer

Aktiv medlem
Trådlös liten cykeldator (eller vad det kallas). Loggar hastighet, distans o lite annat som jag tycker är fullkomligt ointressant. Skänkes mot fraktkostnaden.
9D7F1F78-E318-4414-B33D-3E34CA5A4F9A.jpeg

oxr

Aktiv medlem
Har hittat ett par mycket oansenliga 24-tumshjul här hemma. SRAM 5-växlat nav på bakhjulet,växelreglage finns. Hämtas Huddinge.

Guaruska

Aktiv medlem
Någon som har en sån här?
Märke spelar mindre roll men den ska passa Magura och vara för vänster sida.

Har en splirrans ny, för höger som jag kan byta mot. Eller en satans massa annat cykelbös.
Eller pengar.

Jag bor i GBG.
Visa bilaga 479764
Hadu fått tag i nå? Kan hända att jag har o vill byta. Pma gärna

Kalle TL

Medlem
Någon som sitter och håller på Doublewide fälgar eller Arrow racing fälgar, söker även Gazza 3’0 däck.
kommef hamna på Brooklyn Machine Works bygge 💪🏻

ToWallin

Ny medlem
Någon som har ytterben till en 29" Rockshox-gaffel från 2015-ish? Beggade gaffeln jag köpte här hade ett spräckt ytterben...

salle

Aktiv medlem
Långsökt men är det någon som sitter på adaptrar till Hunt-hjul? Från thru till qr? Skulle vilja köra 650b-hjulen i gammelcrossen.

apan_

Medlem
I brist på nya komponenter söker jag en 9-delad kassett, föredrar 11-36 men alternativ kan funka. Befinner mig i Jönköping men kan betala frakt.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer