[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Lykce

Medlem
Vill någon bli av med en cykelkorg i Stockholm? Söker en av modellen enligt bilden.

Bilagor

• 607F468B-EE68-4407-A05DF0311CA50F32.jpg
    607F468B-EE68-4407-A05DF0311CA50F32.jpg
    80.1 KB · Besök: 10

SweBender

Aktiv medlem
Har dessa två liggandes. Gängpaj på deoren höger sida inga. Alivio inga problem.

Bortskänkes eller bytes gärna mot 152mm/155mm vevar med enkel klinga till dotterns cykel.

Finns i Stockholm, Kälvesta.
DSC_1832.JPG

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Letar pulsband med ANT 🐜. Ev bara en pulsband-”klump” (alltså bara elektroniken, inte bandet) passande ett Garmin-band. Mitt har gett upp och vägrar vakna trots batteribyte. Betalning enligt dina önskemål.

Jag befinner mig fysiskt i Malmö. (Och mentalt längs Giro d’Italias färdväg, men det spelar mindre roll i det här fallet.) Ska det skickas betalar jag såklart för att PostNord ska åka förbi mitt hem och sätta status ”ej hemma” så att jag får gå bort till utlämningsstället.

Har du även kadens- och hastighetssensorer är jag intresserad även av det. 👍

IM

Aktiv medlem

densimon

Ny medlem
är det någon som sitter på en eller fler fälgar som har släppt i fogen? har för mig att jag sett bilder på det i nån annan tråd, men hittar inte nu. Ska inte bygga för cykel men har en annan grej på gång. gärna i mölndal/göteborg området.

perzzon

Aktiv medlem
Letar pulsband med ANT 🐜. Ev bara en pulsband-”klump” (alltså bara elektroniken, inte bandet) passande ett Garmin-band. Mitt har gett upp och vägrar vakna trots batteribyte. Betalning enligt dina önskemål.

Jag befinner mig fysiskt i Malmö. (Och mentalt längs Giro d’Italias färdväg, men det spelar mindre roll i det här fallet.) Ska det skickas betalar jag såklart för att PostNord ska åka förbi mitt hem och sätta status ”ej hemma” så att jag får gå bort till utlämningsstället.

Har du även kadens- och hastighetssensorer är jag intresserad även av det. 👍
Testa att hålla in batteriet bak-och-fram i sin hållare i (jag tror det är) 30 sekunder. Det kortsluter den och skall nollställa om det skulle vara något mjukvarufel kan det hjälpa.
Har fungerat för mig på nyare band utan avtagbar dosa iaf.(HRM-RUN)

Sam00

Aktiv medlem
Bortskänkes nya Elite Crono TT flaskor. Visste inte att det behövs speciella hållare till de här. Mottagaren står för frakten.
0A1A7CBE-7721-4419-8C0F-A024CE062B94.jpeg

antosi

Medlem
Jag är på jakt efter ett par delar till annalkande cykelsemester. Söker ett par SPD-pedaler samt ett billigt bakhjul för fälgbroms som klarar av 37mm breda sulor och 9 växlar! Hojta till om du har något liggandes!

Steffeman

Aktiv medlem
Någon som har en sån här?
Märke spelar mindre roll men den ska passa Magura och vara för vänster sida.

Har en splirrans ny, för höger som jag kan byta mot. Eller en satans massa annat cykelbös.
Eller pengar.

Jag bor i GBG.
Visa bilaga 479764
Jag har några nya liggandes, både höger och vänster, dock är de i silver. kan gärna byta om den du har är i svart.

IM

Aktiv medlem
är det någon som sitter på en eller fler fälgar som har släppt i fogen? har för mig att jag sett bilder på det i nån annan tråd, men hittar inte nu. Ska inte bygga för cykel men har en annan grej på gång. gärna i mölndal/göteborg området.
Är det någon speciell typ av fälgar du är ute efter? Och är det viktigt att de släppt i fogen?

ostrand

Aktiv medlem
Letar efter en framgaffel till min Miyata.
1" med 16cm styrrör sitter nu.

Bilagor

• 20210327_165919.jpg
    20210327_165919.jpg
    248 KB · Besök: 19

Jimel

Aktiv medlem
Skänkes, fjädrande sadelstolpe i behov av lite kärlek samt världens vidrigaste sadel #lidl
11693A82-DBB4-4E18-BBA3-02182B221CB1.jpeg

Söker 26” framhjul till pendelhojen, skivbroms är krav.

densimon

Ny medlem
Är det någon speciell typ av fälgar du är ute efter? Och är det viktigt att de släppt i fogen?
Ang, fogsläppet så tänker jag att de är lättast att få ihop dem till att bli någorlunda runda igen, men vad har du? egentligen inte mer än att de gärna får vara i storleken 26" - 27 - 28" /559 630 622 isch, men är otroligt flexibel.

IM

Aktiv medlem
Ang, fogsläppet så tänker jag att de är lättast att få ihop dem till att bli någorlunda runda igen, men vad har du? egentligen inte mer än att de gärna får vara i storleken 26" - 27 - 28" /559 630 622 isch, men är otroligt flexibel.
Jag har ett par gamla 28" lvg-fälgar och en 26"-fälg. Samtliga i aluminium. 26" aningen bredare. Ingen av dom har dock någon vidare fogsläpp. 😁

IM

Aktiv medlem
Skänkes, fjädrande sadelstolpe i behov av lite kärlek samt världens vidrigaste sadel #lidl
Visa bilaga 488042

Söker 26” framhjul till pendelhojen, skivbroms är krav.
Jag har detta liggandes: https://happyride.se/annonser/26-hjul-framhjul-for-skivbroms-6-bults.154362/

@darkforce har första tjing. Annars får du gärna ta det i utbyte mot prylarna jag hämtade hos dig (och kanske även den där sadeln, jag har en likadan själv på en av hojarna på landet och tycker inte alls att den är så dum) om det är av intresse.

Jimel

Aktiv medlem

efj

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter ett par delar till annalkande cykelsemester. Söker ett par SPD-pedaler samt ett billigt bakhjul för fälgbroms som klarar av 37mm breda sulor och 9 växlar! Hojta till om du har något liggandes!
Ett bojsänke till hjul från en 10 år gammal btwin triban aktuellt? Ekrarna rostiga, men tror det rullar på bra och är rakt - skall slänga ett öga i förrådet om du är intresserad. Finns i gbg, gratis mot avhämtning!

Sökes främre pakethållare för hipster26"bygge.

Har pengar eller fräsiga styren till ditt gravelprojekt. OnOne Midge och Mungo.

pocarlsson80

Aktiv medlem
IMG_20210510_133124.jpg
Söker pulley till denna e*thirteen srs+, eller egentligen vad som helst 9t borde jag kunna få att fungera hjälpligt till den cykel den ska sitta på... ✌️😎

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Testa att hålla in batteriet bak-och-fram i sin hållare i (jag tror det är) 30 sekunder. Det kortsluter den och skall nollställa om det skulle vara något mjukvarufel kan det hjälpa.
Har fungerat för mig på nyare band utan avtagbar dosa iaf.(HRM-RUN)

Du är bäst! <3

Mitt pulsband lever efter den där operationen! :D

Karl-Luis

Aktiv medlem
Har två stycken schwable hans dampf i 29x2.35 det på bild är det med mest slitage.
Är i behov av två mekaniska skivbromsar som är pm, egentliga inga krav men lite belägg kvar hade vart perfekt. Bara oken behöver jag har du något och tycker det är för lite med två däck i byte skriv endå så kan vi säkert lösa något :)

Bilagor

• received_516413359367827.jpeg
    received_516413359367827.jpeg
    371.8 KB · Besök: 12

Polarbear

Aktiv medlem
Har ärvt den här av någon som tröttnat idag. Det är ett försök till single speed-vardagscykel som kommit av sig. Den behöver handtag och broms för att bli klar. Man ska nog vara runt 180 cm eller längre för att sitta bra på den. Hoppas bilderna visar tydligt vad det handlar om för cykel.

Själv är jag ute efter däck 700X32/28/38 eller 26" för stigcykling. Ett exemplar av någon av de där räcker och begagnat går så klart bra. Däck har löst sig utan byte. Happyvaluta i adekvat mängd är det som gäller alltså.

Bilagor

• IMG_8274.jpg
    IMG_8274.jpg
    1 MB · Besök: 66
  • IMG_8275.jpg
    IMG_8275.jpg
    1 MB · Besök: 66
Senast ändrad:

alkeru

Medlem
Har en slang för fatbike 26x4.0 / 0,8 mm som bortskänkes. Lagad med ett snakebite. Finns i Farsta, Stockholm.

ostrand

Aktiv medlem
Vevparti till fyrkantsaxel, 2x10 till MTB sökes.

Finnes: FSA comet BB30 till 2x10 MTB samt Shimano 3x9 till fyrkantsaxel.

(Finns i Skåne)

Bilagor

• 20210515_172848.jpg
    20210515_172848.jpg
    862.9 KB · Besök: 2
  • 16210929410964035281462834362733.jpg
    16210929410964035281462834362733.jpg
    948.7 KB · Besök: 2

superdea

Aktiv medlem
Har en del grejer liggande sen uppgradering av trainerhojen.
105-grupp 8-delad från 93, allt minus bromsar. Inte i perfekt skick men fungerade när de togs av, vevlagret snurrade lätt. Har även ett matchande hjulset från samma år, Mavic. Delarna satt originalmonterade på en Cannondale R800 2.8. Finns i centrala Göteborg och bytes mot tex graveldäck typ schwalbe g-one eller svarta fälgbromsar eller annat kul jag inte vet att jag behöver

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer