[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

snajgel

Medlem
Har en gammal men oanvänd. Var finns du? Måste dubbelkolla så det inte är någon superspecial jag har men borde inte vara det. Finns i Gbg. Kan skicka men det är ju knappt lönt portot.
Glömde skriva att det är en shimanokassett som ska sitta på.
Jag är i Sthlm men betalar självklart porto + peng för bodyn.

olaola

Medlem
Söker shims till Shimano framväxel (för rör 26,8mm)
(betalar gärna)

Bilagor

• framvaxel-deore-1.JPG
    framvaxel-deore-1.JPG
    716.8 KB · Besök: 7
  • framvaxel-deore-2.JPG
    framvaxel-deore-2.JPG
    678.2 KB · Besök: 7

olaola

Medlem

Bilagor

• framvaxel-xt-1.JPG
    framvaxel-xt-1.JPG
    852.5 KB · Besök: 5
  • framvaxel-xt-2.JPG
    framvaxel-xt-2.JPG
    687.4 KB · Besök: 6
Senast ändrad:

apan_

Medlem
Söker ett shimano bromsok, verkar vara helt slut! Helst BR-MT410/MT500 men MT200 kan funka också. Nån som har bunkrat upp inför krisen?

apan_

Medlem
Om jag inte missuppfattat så är den för "narrow" belägg, då måste jag även byta skiva och bromsslang ser det ut som. Eller har jag fel?

jonte987

Aktiv medlem
Om jag inte missuppfattat så är den för "narrow" belägg, då måste jag även byta skiva och bromsslang ser det ut som. Eller har jag fel?
Hur är det nu, går det inte på det hållet? Mt200 går inte på dyra skivor och metal går går inte på billiga.
Finns en tabell sen så funkar nog det mesta i alla fall. Slang för du ha. Följer det inte med?

Edit. Nej, slang följer inte med men rekommenderas. Det var det jag såg.

jomper

Forumpappa
Forumvärd
20210909_134650.jpg

Ljusramp från cykelhållare. Inkl 9/13p kontakt. Kanske till hemmabygge eller sno lyktorna till ett släp. Nytt.

Bytes mot 13p kontakt för släp. Nynäshamn.

Senast ändrad:

wukkaN

Aktiv medlem
Har ett nw-drev som söker partner.
Någon som sitter på vevparti med: bsa, 4 armar och 94mm bcd? :)
Har lite blandat att byta med, bla 10-delad microshift växel och annat bös. Blöt happyvaluta finns givetvis.

olaola

Medlem
Har lite blandat att byta med, bla 10-delad microshift växel och annat bös. Blöt happyvaluta finns givetvis.
Ingen aning om detta är rätt men jag har ett FSA Gossamer inkl. ett ok vevlager (BSA386). 1 av 4 gängor på armen är dock trasigt. Har framväxel till också (Apex).

IM

Aktiv medlem
Om du inte funnit vad du söker till dess kikar jag i vevparti-lådan när jag kommer upp till stan nästa gång. Där kan kanske finnas något passande.

wukkaN

Aktiv medlem
Ingen aning om detta är rätt men jag har ett FSA Gossamer inkl. ett ok vevlager (BSA386). 1 av 4 gängor på armen är dock trasigt. Har framväxel till också (Apex).
Sedär! Hur pass sargade är gängan på den trasiga? Om det går att gänga om så är det helt klart intressant!

Om du inte funnit vad du söker till dess kikar jag i vevparti-lådan när jag kommer upp till stan nästa gång. Där kan kanske finnas något passande.
Tack! Får se om det löser sig men du får gärna ta en titt nästa gång du är i trakterna :)

MagerValp

Aktiv medlem
Någon i Göteborg som vill ha en halvliter Shimano bromsolja? Klickade just hem en hel liter och det kommer jag aldrig att göra slut på. Bytes mot ett par finöl eller något annat användbart. Medtag egen behållare.

Wiciman

Aktiv medlem
Letar efter en Selle SMP TRK eller ännu hellre en TRK Medium Gel. Någon som har en i gömmorna och inte kommit överens med den?

Det är den bredare modellen jag är ute.

Helst vill jag byta mot den Selle smp trp hybrid jag har som är lite för smal för mig, den har cirkamåtten 140x275.

selle.jpg

ostrand

Aktiv medlem
Är det nån som har en bromskabelhållare till framgaffel? Jag bygger en retro-cx med cantibromsar men saknar den där grejen som ska hålla bromskabeln ovanför bromsen.

Någon i Göteborg som vill ha en halvliter Shimano bromsolja? Klickade just hem en hel liter och det kommer jag aldrig att göra slut på. Bytes mot ett par finöl eller något annat användbart. Medtag egen behållare.
Ställer mig i kö då jag såg att det var någon innan som också var intresserad. Hojta till ifall det blir relevant

Moses95

Aktiv medlem
Hallå!

Jag undrar om någon i Göteborg har ett styrlager, ZS44-EC44.
Behöver inget häftigt, ska bara funka! :)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer