flapjackin
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Finns växel-/bromsreglagen kvar? Intresserad isf! Har själv en uppsättning 26” hjul, men skivbroms och något vajsing med navet på bakhjulet, så kanske inte så spännande?Någon som har 26" bakhjul i Göteborg till min gamla skrutt-Diamondback-MTB från 1990? Gärna med 7-delat påmonterat. Tydligen är axeln på mitt nuvarande bakhjul vansinnigt böjd.
Har: Basil Front Carrier frampakethållare (silver, minus några skruvar), billiga kombinerade växel/bromsreglage 7/3-växlat, kanske en billig canti-broms för bakhjul...
Är det nån som vill vit ny styrlinda ( Lizard Skins) som är lite gul på kanterna ( kanske försvinner när man lindar ) ?
Hämtning i Malmö , eller skickar för 45 kr .
Jag har en sån avsågad stolpe, tror jag. Den kostar frakten.Om någon kan slumpa bort en 31.6mm stolpe så köper jag den. Behöver en att såga av för att kunna få den i botten när systerson testar Marinon.
Helst i Skåne eller extremt billigt.
Tack gärna!Är det nån som vill vit ( ny ) styrlinda ( Lizard Skins) som är lite gul på kanterna ( kanske försvinner när man lindar ) ?
Hämtning i Malmö , eller skickar för 45 kr .
Jag har en som inte är avsågad, finns i halmstad gratis eller så skickar jag också och då kostar den frakten :)Om någon kan slumpa bort en 31.6mm stolpe så köper jag den. Behöver en att såga av för att kunna få den i botten när systerson testar Marinon.
Helst i Skåne eller extremt billigt.
Adress !Tack gärna!
Tror jag har en ligger, ska kolla igenom gömmornaPå jakt efter en frikrans, 6 växlar 14-28T i bra skick!
Jag kan komma och plocka upp imorgon, har tillgång till pendlarkort och bor i Perstorp.Adress !
Tack :DTror jag har en ligger, ska kolla igenom gömmorna
Hjul och styrstam fixat lokalt av en snäll vän, hade fortf velat ha stort framdrev och kedjestyrare dock! :))Hejsan :) är på jakt efter lite saker till ett bygge jag håller på med;
*Kedjestyrare till stort framdrev ca 50-52t
*26" framhjul som ska sitta på en retro rockshox boxxer, tror det ska vara för 20mm axel men ska mäta när jag kommer hem för säkerhets skull, fälg är det viktigaste men finns det däck och slang också (eller slanglöst) så vore det guld :)
*Framdrev str 50-52 med fyrpunktsfäste
*Kort styrstam, gärna uppåtvinklad för 1 1/8 gaffel till tjockt styre (31mm eller vad det nu är som är standard)
Kan betala för delarna, annars finns det en mängd delar att byta mot, eller så kan jag swisha till välgörenheter, bjuda på öl osv hehe 😎
Finns i Halmstad!
Happy biking ❤️
omg så snällt! skickar ett pmCykla 2 timmar istället !!!
Jag skickar det till dig ( jag betalar )
Ge mig din adress
Hej,Har två ramar som bara ligger... En aluminiumram till lvg med campa styrlagerkoppar och växelöra, annars inget.
En White 24" ram med skivbromsfästen.
Bytes mot flytande valuta. Finns i Eslöv eller Malmö.
japp, en Shimano MF-TZ500-6 har jag liggande, med knappt använda tänder som det ser ut, jävligt skitig just nu dockTack :D
Har ett renthal, men kommer inte ihåg vilken diameter. Tror det är 60 mm. Kan kolla
Hittade ett växelreglage i pryllådan. Deore XT av okänd årgång för tredelat vevparti.
När jag leker med den verkar den fungera.
Någon som vill hämta eller betala frakt?
Tar gärna både växelreglage och bromsar. Har skickat ett PM 🙂Hittade ett par cantileverbromsar om någon skulle känna ett behov av dem.
Det var för 35 mmHar ett renthal, men kommer inte ihåg vilken diameter. Tror det är 60 mm. Kan kolla
Är extremt intresserad. Skänker gärna en slant till Cancerfonden och betalar frakt.Hittade ett växelreglage i pryllådan. Deore XT av okänd årgång för tredelat vevparti.
När jag leker med den verkar den fungera.
Någon som vill hämta eller betala frakt?
Visa bilaga 558210
Visa bilaga 558211
är den 60 lång o 35 mm styre så e jag ev intresserad vart i landet o prisbild?Det var för 35 mm
Såg det!Tar gärna både växelreglage och bromsar. Har skickat ett PM 🙂
Beklagar!Är extremt intresserad. Skänker gärna en slant till Cancerfonden och betalar frakt.
Finns i Åre. Tror den är 60, kan mäta. Vet ej pris. Den är helt oanvänd.är den 60 lång o 35 mm styre så e jag ev intresserad vart i landet o prisbild?