Du har PM.Visa bilaga 558474
Gröna Rapha flaskor, som synes skrapade i trycket men hela och tvättade i diskmaskin.
Finns på Södermalm för den som vill, kastas annars om några dagar
Hej,
Har du någon uppskattning, eller kännedom, om storleken på lvg-ramen?
Det vore snällt.Kan kolla, men 57-ish gissar jag.
Finns 350mm 30.9mm stolpe på biltema för billiga pengar annars (dock inte överallt)Någon som sitter på en 30.9mm sadelstolpe så vore jag väldigt intresserad. Droppern har lagt av och behöver något som håller mig rullande tills jag sparat till ny...
Har en massa smått att byta mot, annars välgörenhetdonation, flytande föda eller what say you...
Hej!
Jag har vintage mtb (Diamondback ca 1990) som står olåst på en (dagstid olåst) innergård i centrala göteborg. Om någon vill ha den kan dom få adressen. Cykeln saknar kedja och sadel, har trasig bakaxel men det sitter två st 26” billy bonkers på den.
Om någon vill lajva cykeltjuv utan att tjuva kan den DMa mig, jag kan ta en swish till mig själv eller någon välgörenhet som tack.
Jag hatar cykeldjäveln och vill aldrig mer se den. Jag ger alltså adressen och du hämtar den, är den borta innan det är den borta allt jah vet är att den fanns kvar imorse då jag hämtade cykellåset som var det enda användbara för mig…
Hej,jag underskattade den, den är 60 cm. @IM om du vill ha den så är den din, den kan tas med till Malmö eller mot Laholmshållet där jag är minst en gång i veckan.
Pics or it didn't happen! Obligatorisk selfie med klassisk tjuvmask.är storleken rätt plockar jag den! Pm
Pics or it didn't happen! Obligatorisk selfie med klassisk tjuvmask.
Oroväckande.Kolar i morgon.
Lös detta innan du kolar imorgon.
Har en oval 38t. Kan fixa en bild under dagen.Söker en narrow wide-klinga 104 BCD med 36-40 tänder.
Kan byta mot pengar, delar eller happyvaluta.
Oval har jag inte testat, något som kan gå galet vid konvertering från 2x9 till 1x9 med en sån?Har en oval 38t. Kan fixa en bild under dagen.
BortaOval har jag inte testat, något som kan gå galet vid konvertering från 2x9 till 1x9 med en sån?
Lite för spännande färg för min del! Tack i alla fall!
Jag kniper den gärna i sånt fall, skulle passa perfekt till den lila ramen jag ska bygga på. Hojtar i PM!
Blev Rexen kvar? Jag skulle kunna ta över den.Har två gamla stålcyklar som skänkes mot avhämtning och frivillig gåva till Ukraina. Kör dem snart till skroten. Finns utanför Vingåker.
En Rex Road Runner 690 damcykel med delat överrör strl 58 utanpåliggande växlar 5-delat
Visa bilaga 558180
En Crescent herrcykel strl 61 med 3vxl navväxel
Visa bilaga 558179
Bytes/säljes (billigt!)
Visa bilaga 559070
Mixte-ram i trippelreducerad stål. Obs - miyata verkar börja med solida stavar när de reducerar sina rör så det är inte världens lättaste cykel trots reduceringen.
Ca. 55 cm top tube (om det hade funnits något). Passar alltså en person på 170-175 bäst kanske?
Skicket är vad det är men cykeln går rakt och allt funkar men behöver fräschas upp. Jag tänkte behålla skärmar och pakethållaren och kan ta mer delar men kan också övertalas att lämna kvar allt.
Cykeln finns i Trollhättan/Göteborg
Jag söker:
Delar till fruns grus-cykel.
Cykelväskor (alltså sådana man har på cykeln - inte sånna man stoppar cykeln i)
26” grusdäck
700c 32 mm grusdäck
Bakväxel (typ shimano 9-delat)
Kompressionsfria bromsvajerhöljen.
+ANNAT
Cykeln är inte vacker nu men vi har ju sett hur fina de här mixte ramarna kan bli!
Visa bilaga 559071
Visa bilaga 559072
Söker kabelstopp till bakväxelvajer. Vet inte om det ska vara någon speciell modell, helst i Stockholmsområdet så jag kan hämta under helgen.
Visa bilaga 559359 Visa bilaga 559361
Cable stop.Nu är det inte on topic, men vad heter de där mackapärerna på engelska/tyska egentligen? Jag skulle vilja byta ut de jag har på en cykel pga fula och ickematchade kabelstoppar, men jag vetetusan vad jag ska söka efter.
Den är perfekt till min syrra som precis flyttat till staden. Vet inte vad jag har i bytesväg dock..Om någon vill göra något med den är den gratis :) Annars hamnar den på cykelköket.
Lägger Järna vantarna på kore och syncros styrstamarna.Rensar lite i lådorna.
Den är perfekt till min syrra som precis flyttat till staden. Vet inte vad jag har i bytesväg dock..
Har redan fått pax på syncros, men Kore kan du fåLägger Järna vantarna på kore och syncros styrstamarna.
Jag åker troligen till trollhättan på söndag 👍Såld! :kr :(
Jag åker troligen till trollhättan på söndag 👍
Förlåt! Otydligt av mig! Den blev precis såld på pm strax innan du skrev :(
Ah, otur!Förlåt! Otydligt av mig! Den blev precis såld på pm strax innan du skrev :(