Skruff
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Sorry men jag behöver 25,4 mm. Så det går inte med min cykel tyvärr.
Sorry men jag behöver 25,4 mm. Så det går inte med min cykel tyvärr.
om jörgensen inte tar de ställer ja mej på kö på de
Jag har ett helt komplett Faubervevparti om de hade varit intressantNågon som sitter på ett (men kanske även 2) kullager till ett Fauber-vevparti? Jag tror iofs att man kan få ut några mil till på nuvarande 😂
Gärna Sthlm, finns lite allt möjligt att byta med.
TA eller QRFramhjul 622 för skivbroms köpes. För hybridcykel, så invändig bredd 16-18 mm. Gärna med däck och skiva. Kan hämta i Stockholm eller längs vägen till Åre.
@Bengt-re Det är QR, har du ett framhjul att sälja?TA eller QR
Den var lång...😉styrstam mellan 35-50cm
Den var lång...😉
Vart i Göteborg?Har ett sprillans nytt styrlagwr från Crane Creek som ligger på hyllan sedan 2018 då jag köpte fel..
Någon som har nytt av det?
Bytes mot flytande valuta, cykelrelaterat eller ett glatt humör..
Finns i Göteborg. Ska en sväng till Sthlm nästa vecka så går ev lösa avlämning vid hotellet :)
Norra Hisingen.Vart i Göteborg?
Var återfinns dessa dyrgripar?Skänkes mot avhämtning
Zektor (trek) budgethjul qr
Framhjul fullt fungerande, bak ursliten nippel ur fälg efter växelhaveri Annars fullt fungerande.
Skickas inte annat än till tippen. Visa bilaga 569138
Sorry, trodde det syndes i profilen.Var återfinns dessa dyrgripar?
Kunde säkert ha kollat i profilen men tyckte det var relevant att ha i "annonsen". Hur som helst är Karlstad långt från Stockholm :) lycka till med att hitta någon som tar över grejerna!Sorry, trodde det syndes i profilen.
Finns i Karlstad.
Syns inte när jag kollade🤔Kunde säkert ha kollat i profilen men tyckte det var relevant att ha i "annonsen". Hur som helst är Karlstad långt från Stockholm :) lycka till med att hitta någon som tar över grejerna!
Ser inte om du fått napp ännu. Jag har ett par 32 mm däck i Stockholm men är på semester och kommer inte hem förrän mitten av Augusti.Hej, någon som har ett eller två däck 622-30/32 i hyggligt skick. Vill testa på en hybrid. Helst i Stockholmstrakten.
Då borde vi kunna mötas upp om du inte fått napp på någon mer lokal cykelnörd innan dess! :)Syns inte när jag kollade🤔
Ska till Skärholmen & Älvsjö 6/8
Herre jäklar vad detta hade suttit fint på min HT! Du kan inte tänka dig att skicka? 🫣Har ett sprillans nytt styrlagwr från Crane Creek som ligger på hyllan sedan 2018 då jag köpte fel..
Någon som har nytt av det?
Bytes mot flytande valuta, cykelrelaterat eller ett glatt humör..
Finns i Göteborg. Ska en sväng till Sthlm nästa vecka så går ev lösa avlämning vid hotellet :)
Aha, var finns du och vevarna?Jag har ett helt komplett Faubervevparti om de hade varit intressant
Västerås, men går att skicka. Vi kan ta de vidare i PMAha, var finns du och vevarna?
@Bengt-re Det är QR, har du ett framhjul att sälja?
Ja. Finns i EslövÄr det någon som har en distans för 10s-kassetter på 11s-body? Skulle byta mellan två kassetter men distansen återfinns inte!
MTB:n är min son intresserad av, han letar efter ett renoveringsobjekt. Vi ska till Småland om ett par veckor, måste bara kolla så vi kan göra en liten avstickare till kusten.Ena cykeln är en 26” enkel 90-talsmtb med stålram i välanvänt originalskick.
Okay det låter ju perfekt! Vi är här till 12-13 augusti innan jobbet kallar igen, men det går säkert att lösa på något sätt om ni kommer senare.MTB:n är min son intresserad av, han letar efter ett renoveringsobjekt. Vi ska till Småland om ett par veckor, måste bara kolla så vi kan göra en liten avstickare till kusten.
Vi är i krokarna 8 eller 9 augusti så det blir ju perfekt 👍🏼Okay det låter ju perfekt! Vi är här till 12-13 augusti innan jobbet kallar igen, men det går säkert att lösa på något sätt om ni kommer senare.
Har i PartilleÄr det någon som har en distans för 10s-kassetter på 11s-body? Skulle byta mellan två kassetter men distansen återfinns inte!
Funkar ej med 3x8? Har följande liggandes ifrån en 2005-års mtb… finns i Göteborg.Är det någon som har 3x7 Växelreglage kombo med bromshandtag? Håller på att renovera en 90 tala MTB men reglagen var utom räddning.
Hmm vet faktiskt inte. Är en äldre deore lx 3x7 speed deore lx som de gäller. Någon av er som vet?Funkar ej med 3x8? Har följande liggandes ifrån en 2005-års mtb… finns i Göteborg.