[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Hel växel är intressant för ett skäligt pris, annars åtminstone trissor.Hel växel, eller reservdelsdonator?
Hel växel är intressant för ett skäligt pris, annars åtminstone trissor.Hel växel, eller reservdelsdonator?
kan nog ha nån 105 shortcage i källarnHel växel är intressant för ett skäligt pris, annars åtminstone trissor.
Trissor finns nog på någon kasserad bakväxel om du inte får tag på en hel växel.Hel växel är intressant för ett skäligt pris, annars åtminstone trissor.
Kanske för sent nu men adaptern på Decathlon kommer med två distanser om jag minns rätt, både för styrröret och styrstammen. Funkade bra på min vintage-racer.Kanske det, ganska otydlig info på sidan, de nämner 22.2, 25.4, 28.6 så man kanske ska anta att de säljer flera storlekar? Behöver ta en tur till MOS och undersöka.
Jag har ett som kanske kan vara något för dig. Jag behöver dubbelkolla innerbredden. Jag återkommer.Framhjul 622 för skivbroms köpes. För hybridcykel, så invändig bredd 16-18 mm. QR koppling. Gärna med däck 32/28-622 och skiva 160 mm. Stockholm.
Jag har ett synchros hjul med allt detta, dock i Skåne 🤭Framhjul 622 för skivbroms köpes. För hybridcykel, så invändig bredd 16-18 mm. QR koppling. Gärna med däck 32/28-622 och skiva 160 mm. Stockholm.
Jag har ingen dator, jag har däremot en äldre Forerunner. Hojta till om du inte hittar någon dator, och det kan vara aktuellt.Någon som har en gammal cykeldator över? Garmin edge 520 eller liknande.
Hel skärm men batteriet behöver inte hålla så länge.
Ska ha den till min 7 åriga son som gärna tar tiden på banorna han cyklar.
Jag har en (1).Någon som har ett par spacers för styrrör över i matt svart aluminium? Skulle behöva två stycken a 5 mm.
Verkar nästan bara finnas blanka att få tag i men ser lite knasigt ut när det inte matchar varken stam eller topcap. Enda jag hittat som är matta är dessa från Syntace men känns lite som waste att köpa två paket för att få tag i två 5 mm…
![]()
Syntace Spacer Set Universal 1 1/8"
Set of four spacers for stems with 1 1/8" . When installing, the minimum insertion height of the steerer tube in the stem must be observed. Technical Information:Depth:2 mm, 5 mm, 10 mm, 20 mmCompatibility:1 1/8"Manufacturer Number:102804 Contents:1www.bike-components.de
![]()
vad är de för gopro o prisbild o vart finns domJag ger mig in i leken: har en Edge 705 liggande. Köpte den här på K/S för några år sedan men kommer aldrig igång med den.
Startade upp den nyligen för att ha till gravelturer. Men jag fattar inte hur man gör, jag är för gammal. Jag ger upp, jag bara cyklar omkring helt random.
Jag ska aldrig köpa såna prylar igen, helt meningslöst.
Har två stycken GoPro kameror, använder jag nån av dom, haha nej just det.
H från en som är vilse i pannkakan.
Finns i Åre (var annars 😅)vad är de för gopro o prisbild o vart finns dom
Om du inte finner någon lycka i den här tråden så kan jag tipsa om netonets variant, tror det ligger runt 200 spänn. Gav väldigt liknande värden som min väns polar-band under min enda och och ovetenskapliga jämförelse
Var på landet finns den? jag kan tänka mig ta denEfter ett stöldförsök står sambons pendlarcykel utan hjul. Står och tar onödig plats i källarförrådet.
Ramen är från en white sc trainer ff 2019 och storlek small.
Bytes gärna mot en HG 11-28 kassett 10 vxl , alt en swish för motsvarande slant. 🙋♂️
Jag köpte själv de här:. https://www.bikester.se/humpert-ergotec-spacer-styrlager-1-1-8-5mm-M863574.html?vgid=G1218342Någon som har ett par spacers för styrrör över i matt svart aluminium? Skulle behöva två stycken a 5 mm.
Verkar nästan bara finnas blanka att få tag i men ser lite knasigt ut när det inte matchar varken stam eller topcap. Enda jag hittat som är matta är dessa från Syntace men känns lite som waste att köpa två paket för att få tag i två 5 mm…
![]()
Syntace Spacer Set Universal 1 1/8"
Set of four spacers for stems with 1 1/8" . When installing, the minimum insertion height of the steerer tube in the stem must be observed. Technical Information:Depth:2 mm, 5 mm, 10 mm, 20 mmCompatibility:1 1/8"Manufacturer Number:102804 Contents:1www.bike-components.de
![]()
Perfekt! Var tvungen att beställa annat från Bike-Components och chansade på att Deda bara målat dit sin logotyp som förhoppningsvis då kunde tas bort med aceton, men den verkar vara lasrad…
Typ nåt sånt här?Nån som sitter på en inline barrel adjuster (finns säkert nån bra benämning på svenska) för växel?
Finns väl en hel del att byta med, eller en slant till välgörenhet.
Colnago säger du? Tror faktiskt att jag har en SLX Conic Spiral i strl 49 liggandes i nån låda, men jag är nog inte riktigt beredd att skiljas från den. Däremot tror jag att jag kan rota fram nån enstaka shim, ska kolla.Typ nåt sånt här?
Byter helst till mig shims för centerlock skivor, eller en gammal Colnago.
Visa bilaga 580113
Tyvärr för liten Colnago, men shims blir bra.Colnago säger du? Tror faktiskt att jag har en SLX Conic Spiral i strl 49 liggandes i nån låda, men jag är nog inte riktigt beredd att skiljas från den. Däremot tror jag att jag kan rota fram nån enstaka shim, ska kolla.
Den undre vajerjusteraren till höger skulle nog bli alldeles perfekt.
Jag skulle fråga ECI. De brukar ha mycket udda saker i lådorna.Sökes: del som benämns M1 och M2 på bilderna, dvs fästena som man sätter i bromsen på ett par Campagnolo cantilever CX-bromsar. Behöver både till fram- och bakbroms. Antar att det är samma som på andra märken (så är min minnesbild i alla fall). Jag har letat efter reservdelar hos näthandlare men hittar ej, tar gärna emot tips om ngn vet var det finns annars). Visa bilaga 580122
Bytena får ngn annan fixaByter helst till mig shims för centerlock skivor, eller en gammal Colnago.
Jag har inte leta själv, men om inte Mats (ECI) har undrar jag om du har kollat hosSökes: del som benämns M1 och M2 på bilderna, dvs fästena som man sätter i bromsen på ett par Campagnolo cantilever CX-bromsar. Behöver både till fram- och bakbroms. Antar att det är samma som på andra märken (så är min minnesbild i alla fall). Jag har letat efter reservdelar hos näthandlare men hittar ej, tar gärna emot tips om ngn vet var det finns annars).
Söker 3X7 växelreglage för dropbar styre. Någon som har något ligger. antingen äldre typ RSX eller nyare Tourney eller microshift funkar med
Det har du rätt i. Så 3X8 funkar också bra =)Tjena!
3*8 går utmärkt att köra också, du måste bara justera rätt, dvs spärra lägsta växeln.
jag kan kolla vad jag har i lådorna himma. visst bor du i Skåne?Söker 3X7 växelreglage för dropbar styre. Någon som har något ligger. antingen äldre typ RSX eller nyare Tourney eller microshift funkar med
Tackjag kan kolla vad jag har i lådorna himma. visst bor du i Skåne?