Absolut! Skicka PM så gör vi upp nåt.Hugger de gärna om de finns kvar!! 🙏
Om det står 160 mm på skivan så kan denna funka..?Hej,
Jag har lyckats slarva/kasta bort den del som sitter mellan bromsok och gaffel som gör att bromsoket har rätt avstånd till skivan på min dotters cykel.. Hon har kört utan frambroms ett tag men nu var det dags att åter installera och då hittar jag den inte såklart.. Tektro broms på en dämpad gaffel och cykeln är Crescent Bjarke om det ger någon en hint om vad det är för del som jag saknar..
Är det någon som har något liggandes?
eventuellt kan jag ha en, jag ska försöka komma ihåg att kolla på måndag!Är det en stel du letar? Säg till om du hittar billiga nya någonstans. Eller om du får tag på två.
Både en och två kvällar må ha förflutit, men svart är den.Det vore snällt om du vill göra det.
Det passar mig som handen i handsken i så fall. Jag frekventerar hufvudstaden titt som tätt.Både en och två kvällar må ha förflutit, men svart är den.
Skickar PM 👍Hej,
Det är 160 skiva. Fästet ser ut enligt bilderna om det säger någonting kring kompabilitet.. idag har vi rensat/städat utan framgång så jag tar de gärna om du har kvar. Vart finns de och vad vill du ha?
Visa bilaga 591049 Visa bilaga 591048
Skickar PM 👍
med 160 skiva på de fästet ska de väl inte va någon adapter utan ok skruvas direkt på gaffelnHej,
Det är 160 skiva. Fästet ser ut enligt bilderna om det säger någonting kring kompabilitet.. idag har vi rensat/städat utan framgång så jag tar de gärna om du har kvar. Vart finns de och vad vill du ha?
Visa bilaga 591049 Visa bilaga 591048
Vilken fadäs i så fall :) Tyckte inte att oket platsade riktigt när jag provade häromhelgen så därför antog jag att det skulle till en adapter. HAr det p åmin egna cykel som jag gissar liggeri samma pris/utrutsningsnivå nämligen.med 160 skiva på de fästet ska de väl inte va någon adapter utan ok skruvas direkt på gaffeln
inte så du har 180 skiva på den andra då normalt så e de direktmonterat med 160 skiva på suntour i vissa fall beroende på ok kan man behöva ha brickor mellan ok o fäste antingen vanliga planbrickor alt om de fattas nåra mm så är det dom två tunna skålbrickorna från vbroms beläggVilken fadäs i så fall :) Tyckte inte att oket platsade riktigt när jag provade häromhelgen så därför antog jag att det skulle till en adapter. HAr det p åmin egna cykel som jag gissar liggeri samma pris/utrutsningsnivå nämligen.
Det skulle dock förklara varför jag inte kunnat hitta adaptern om det aldrig funnits någon..
Då kanske det löser sig ändå - PM:a om jag ska skicka hursomhelst, är redo med både frimärken och bubbelplast :)inte så du har 180 skiva på den andra då normalt så e de direktmonterat med 160 skiva på suntour i vissa fall beroende på ok kan man behöva ha brickor mellan ok o fäste antingen vanliga planbrickor alt om de fattas nåra mm så är det dom två tunna skålbrickorna från vbroms belägg
Jag har ett rejält flärat styre att byta bort. Kan det vara något? Red cycling products så inga dyra grejer, men ändå.Jag söker med ljus och lykta efter,
- 32mm UltraSport 3 eller liknade för att testa lite grus/packad jord med min stålracer 💪
- Gravel styre med fet flare till mitt CX renoveringsprojekt.
Har lite prylar att byta med men är inte heller främmande för donationer till välgörande ändamål alternativt öl-kassar 👍
Helst i Göteborg men är inte kräsen.
Är intresserad av båda! Var håller du till?Lite överblivet:
Styre Pro MTB Riser40, för 1" styrstam (25,4mm), 615mm bredd. Har varit monterad i quill så har lite skav men är oanvänd.
Wellgo pedaler, 9/16", 20tpi. Transparent svarta. Också varit monterade men oanvända.
Skänkes mot handslag men nån billig kortburk att avnjuta i verkstan uppskattas ifall man är givmild. Visa bilaga 591711 Visa bilaga 591712 Visa bilaga 591713
Visa bilaga 591710
Jag finnes utanför Uppsala, men kan skicka dit det behövs. 🙂Är intresserad av båda! Var håller du till?
Jag är högst intresserad av pedalerna! Hojta om de inte går till annan! 🤟Lite överblivet:
Styre Pro MTB Riser40, för 1" styrstam (25,4mm), 615mm bredd. Har varit monterad i quill så har lite skav men är oanvänd.
Wellgo pedaler, 9/16", 20tpi. Transparent svarta. Också varit monterade men oanvända.
Skänkes mot handslag men nån billig kortburk att avnjuta i verkstan uppskattas ifall man är givmild. Visa bilaga 591711 Visa bilaga 591712 Visa bilaga 591713
Visa bilaga 591710
Grattis till denne!Tyvärr, allt har fått nya ägare redan.
Skulle det här duga?Testar igen.
Söker ett vevparti i ok skick för mtb med tre drev.
Kan byta mot exempelvis ett tvådelat vevparti av Shimano Sora med hollowtech II. Inkl. vevlager.
Det där är jag intresserad av om han inte vill ha det!Skulle det här duga?
Tack!Grattis till denne!
Absolut, var finns detta?Skulle det här duga?
I Göteborg. Skicka ett PM om du är intresserad, så tar vi det där.Absolut, var finns detta?
Några närmare önskemål beträffande styrstammen?Sökes. Styrstam 1 1/8 31,8. 30-60mm och 26" mtbhjul med skivor och qr.
Nej. Det handlar mest om att hitta en billigare än BiltemaNågra närmare önskemål beträffande styrstammen?
Blev den här kvar? Känner ett visst behov av att försöka laga.Elite Drivo trainer. En av de tre drivaxlarna har gått av (tror det är den till lorentz sensorn) så den är död men någon kanske tycker annorlunda eller behöver reservdelar. Finns i hägersten
Visa bilaga 590629
Jag har ett nytt styrlager till dig. Dra ett PM om intressant. Jag finns i Kungsbacka.Är det någon som sitter på ett styrlager till ett 1" (1 tum) gaffelrör? Eller åtminstone den här "ringen" som sitter längst ned? Den på bilden, den som jag trodde skulle passa, är 1 1/16" (visst älskar man brittiska måttenheter... inte) och passar bara nästan. Skick? Så länge det är fullt fungerande så är jag inte knusslig.
Vad kan erbjudas i utbyte? Tja, pengar. Om du inte är på jakt efter en begagnad 26" framgaffel från Rockshox, en 40 cm sadelstolpe diameter 25 mm och en 40 cm sadelstolpe diameter 25,4 mm. Då finns de liggande.
Definitivt intressant! Jag hör av mig!Jag har ett nytt styrlager till dig. Dra ett PM om intressant. Jag finns i Kungsbacka.