Kan nog ha en som passar. Får gå ut i garaget och kika om den ligger kvar.Ett litet långskott kanske.
Söker en cable guide som ska sitta under vevpartiet på en Caad8 ram från 2005.
Visa bilaga 603573
Söker även en sadelklämma med måtten 30.9 mm.
Tack för tips!Cable guiden heter nog KF002, inte dyr.
Hej,Håller på att bygga ihop cykel och insåg nu att jag saknar lite smågrejer. Dels två skruvar för att fästa frambromsoket i gaffel samt en låsring för centerlockskivor passande till 15 mm axel. Alltså en sån man drar med vevlagerverktyg. Om någon råkar ha över och kan tänka sig att skicka i kuvert betalar jag gärna en liten slant!
Jag skulle faktiskt kunna ha det. Ska kolla så kanske det kan bli ett byte enligt ovan. Kan skicka ett PM när jag kollat.Hej,
Jag fick kedjebrott så skulle behöva lite extra länkar till kedjan. 9-delat är det som gäller. Efter vintern ska drivlinan bytas ut pga slitage så tänker att detta kan fungera fram tills april typ.
Är det någon som har en bit kedja till övers? För att få ihop det någorlunda bra tror jag 5 länkar långt skulle behövas.
Låter som en fantastisk lösning!Jag skulle faktiskt kunna ha det. Ska kolla så kanske det kan bli ett byte enligt ovan. Kan skicka ett PM när jag kollat.
Hittade du något? :DKan kolla i lådorna!
Ping på denna också! Longshot men någon kanske har en liggandes :DHej! Köpte lite mysterybox och hittade där i en vänsterpedal PD-ED500.
Kollar därför om någon har en ensam högerpedal liggandes?
Hjälp mig förverkliga min vänsterpedals dröm om att hitta sin drömpartner ❤️
Visa bilaga 602428
Nä, letade men tror dom ligger på landet tyvärr.Hittade du något? :D
Förstår! Tack ändå :DNä, letade men tror dom ligger på landet tyvärr.
Ska kolla när jag är där nästa gång men är rätt sporadiskt nu under vinternFörstår! Tack ändå :D
Gör gärna det, tack! Har inte supermycket stress ☺️Ska kolla när jag är där nästa gång men är rätt sporadiskt nu under vintern
kan försöka rota i helgen minns inte om de är ed500 eller om de e m530 ja ska ha liggandes nånstans i alla gömmor från tiden innan ja gick över till cb mulletPing på denna också! Longshot men någon kanske har en liggandes :D
Ooh tack! Hojta till om du göra några fynd ☺️kan försöka rota i helgen minns inte om de är ed500 eller om de e m530 ja ska ha liggandes nånstans i alla gömmor från tiden innan ja gick över till cb mullet
Håller på och räddar en gammal ram av finstål från SS-ödet, men behöver ett växelöra att hårdlöda dit då det var Simplex på denna tidigare. Nån som har en kass ram med dropouts i stål som skulle kunna tänka sig att köra lite vinkelslip?
Även ett 1" styrrör är av intresse då det befintliga både är franskt och knäckt...
Har ni fått ordning på detta? I annat fall har jag lite tid över i veckan som kommer att kika på vad jag jag bidra med.Vill du att man kapar och skickar? Det kan jag göra, har en Centurion Super Le Mans stående som ska slängas, sadelstolpen sitter fast och ramröret är rostigt, men annars är den fin.
Återkom om intressant - vill ha kapanvisningar då jag inte vet var du vill lägga skarvarna.
Har ni fått ordning på detta? I annat fall har jag lite tid över i veckan som kommer att kika på vad jag jag bidra med.
Letar en stel framgaffel till en gammal Grand Canyon AL..det är en tapered sådan, tror 1,5 underifrån och 1/18 uppifrån
Kolla min annons det kanske stämmer till din cykel.Letar en stel framgaffel till en gammal Grand Canyon AL..det är en tapered sådan, tror 1,5 underifrån och 1/18 uppifrån
För fälgbroms?Letar en stel framgaffel till en gammal Grand Canyon AL..det är en tapered sådan, tror 1,5 underifrån och 1/18 uppifrån
Ne det var för skivbromsat, men redan hittat en!För fälgbroms?
Jag skall kolla hur det 26"-hjulsetet med frikrans jag har ser ut. Återkommer.Söker fälgbromsat bakhjul 26 tum, frikrans för 6 delat.
Ska på sommarstugans slit- och släng cykel, så behöver inte vara vackert, men hyfsat rakt.
Göteborg.
Strl, vilken kassett o märke?Söker bakhjul för skivbromsat och QR, gärna med en 160mm skriva på
28" och 11-delad kassettStrl, vilken kassett o märke?
Nu har jag så jag klarar mig men den Ant+ stickan och pulsbandet är värt ett par hundralappar för en inomhuscyklist. Hade ett likadant och det höll längre/funkade bättre än något annat band jag haftVisa bilaga 605224
Bortskänkes mot fraktkostnad eller hämtas i Haninge. Verkar funka fint och ta laddning, men har inte använt den på flera år. Enda förbehållet att du lovar att inte bygga en rysk drönare av den eller nåt sånt…
Tar gärna pulsbandet 👌Visa bilaga 605224
Bortskänkes mot fraktkostnad eller hämtas i Haninge. Verkar funka fint och ta laddning, men har inte använt den på flera år. Enda förbehållet att du lovar att inte bygga en rysk drönare av den eller nåt sånt…
sorry vart en helg senare de e bara m530 ja har liggandesOoh tack! Hojta till om du göra några fynd ☺️
Vi kan lösa ersättning när det är dags 👍🏻
bumpar denna sökes fortfarande
Tänkte bli av med allt som ett paket!Tar gärna pulsbandet 👌
Aha okej! Men tack som kollade! 😊sorry vart en helg senare de e bara m530 ja har liggandes
Vart finns denna?Skänkes, Rockrider vätskeryggsäck. Enklare variant. Den är aldrig använd, men min dotter har lekt med den vid nåt tillfälle.
Visa bilaga 605342
I Haninge. Glömmer alltid att skriva det. Pma om du är intresserad.Vart finns denna?