Långskott men tänkte att jag kollar innan jag köper nytt — har en 150 mm 31.6 dropper från Bontrager över, någon som sitter på en 30.9 och vill byta?
Tjena!
Är obekvämt att sitta på dropperposten, jag rekommenderar en sadel emellan.
Ba-dum-tssch! 🥁Är obekvämt att sitta på dropperposten, jag rekommenderar en sadel emellan.
Någon som sitter på ett styre typ Surly Corner Bar eller Soma Gator?
Tänkte bygga upp en Monstercross/gravel baserad på en 29" MTB och vill helst använda befintliga 22.2mm broms- och växelreglage. Har en del att byta mot i bra-att-ha-lådan.
Visa bilaga 609747
Vad det för storlek? Tar den gärna om den passar mig men skulle nog behöva minst strl XLSkänkes. Billig packbar regnjacka, Funkier. Genomsynlig. Tror jag använt den en gång. Medium.
![]()
Lecco - Rain Men's Jacket - Funkier Bike
Racing in wet conditions? Keep your team logo clearly displayed with the Lecco rain jacket; its transparent shell is water-repellent and windproof, exposing your jersey logo while protecting you from the elements. Featuring mesh underarm panels and a back panel storm vent with mesh lining for...funkierbike.com
Visa bilaga 610192
Skänkes. Billig packbar regnjacka, Funkier. Genomsynlig. Tror jag använt den en gång. Medium.
![]()
Lecco - Rain Men's Jacket - Funkier Bike
Racing in wet conditions? Keep your team logo clearly displayed with the Lecco rain jacket; its transparent shell is water-repellent and windproof, exposing your jersey logo while protecting you from the elements. Featuring mesh underarm panels and a back panel storm vent with mesh lining for...funkierbike.com
Visa bilaga 610192
Haninge, men jag kan skicka annars.
Tja, har en framväxel Shimano i K&SHej! Söker en framväxel med 34.9klämma om nån har en liggandes?
Har ett sådant här som har gått typ... 8 mil? Tyvärr enkelbottnat men helt i nyskick, finns i Järnbrott/Frölunda.Efter en väldigt nära kontakt med en bil förra veckan letar jag efter ett skivbromsat framhjul, 28", qr.
Som byte finns bland mycket annat ett oanvänt par lvg-hjul för skivbroms (11-delat). I Göteborg, Johanneberg kvällstid, Lindholmen dagtid.
Har en sådan här som gått i ett år, vilket system skall den passa med?Hej! Söker en framväxel med 34.9klämma om nån har en liggandes?
Det hade vart guld. Skickar PM.Har ett sådant här som har gått typ... 8 mil? Tyvärr enkelbottnat men helt i nyskick, finns i Järnbrott/Frölunda.
Kan ev. komma förbi och lämna.
Hjul införskaffade, stort tack till IM för detta! Hoppas ölen smakade bra. 🙂Söker fälgbromsat bakhjul 26 tum, frikrans för 6 delat.
Ska på sommarstugans slit- och släng cykel, så behöver inte vara vackert, men hyfsat rakt.
Göteborg.
Tack själv, hoppas de fungerar. Ölen ligger på kylning som motivation inför söndagens Vasaloppspinning. 😊Hjul införskaffade, stort tack till IM för detta! Hoppas ölen smakade bra. 🙂
Visste inte ens att detta fanns, ballt!Söker drop bar ends för 22.2mm rakt styre enligt bild. Exempelvis Origin8 eller Vincita. Har en hel del att byta mot i bra-att-ha-lådorna.
Visa bilaga 611397
Testa lilla cykelköket i gamlestaden.Söker barncykel. 16" eller 20".
Göteborgsområdet..
Jag tror jag har ett hemma! Skicka PM så kommer jag ihåg! Finns i gbg!Söker 9 delat växelreglage(mtb/road) omgående!
Efter att ha vurpat påväg till skolan med hojjen och sytt 7 stygn i ansiktet, tackade bakväxeln för sig.
Finns i Uppsala eller kan pröjsa frakt!
Aj, krya!Söker 9 delat växelreglage(mtb/road) omgående!
Efter att ha vurpat påväg till skolan med hojjen och sytt 7 stygn i ansiktet, tackade bakväxeln för sig.
Är det reglage eller bakväxel du är ute efter?Söker 9 delat växelreglage(mtb/road) omgående!
Främst reglage! har en bakväxel som ligger och skräpar någonstansÄr det reglage eller bakväxel du är ute efter?