[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Tackar, klarade mig lindrigt trots omständigheterna! Lärdomen är att inte byta från dubb tidigt och alltid bära hjälm oavsett sträckaAj, krya!
Tackar, klarade mig lindrigt trots omständigheterna! Lärdomen är att inte byta från dubb tidigt och alltid bära hjälm oavsett sträckaAj, krya!
Hola!Skänkes. Lägger upp några saker igen som inte blev tagna tidigare, och ett par nya.
Ny Le Col styrlinda, nya Continental förlängare 40mm, billig Rockrider väska, Shimano Ultegra disc hoods och Orange seal med utgången datum 10/02/2019. Vätskan ska säkert funka bra. Det finns två tredjedelar kvar. Försöker också med det här Ikon däcket innan jag återvinner det.
Finns i Haninge, kan skickas.
Visa bilaga 611957
Visa bilaga 611958
Visa bilaga 611959
Är hoodsen till hydraulisk/mekanisk, så kan jag förbarma mig över dem.Skänkes. Lägger upp några saker igen som inte blev tagna tidigare, och ett par nya.
Ny Le Col styrlinda, nya Continental förlängare 40mm, billig Rockrider väska, Shimano Ultegra disc hoods och Orange seal med utgången datum 10/02/2019. Vätskan ska säkert funka bra. Det finns två tredjedelar kvar. Försöker också med det här Ikon däcket innan jag återvinner det.
Visa bilaga 611957
Visa bilaga 611958
Visa bilaga 611959
Ja de är till hydraulisk mekanisk Ultegra. Du kan pma mig så tar vi det där.Är hoodsen till hydraulisk/mekanisk, så kan jag förbarma mig över dem.
Kan även lägga beslag på Dählihandskarna åt sonen, om de finns kvar.
Kolla på e-bay, har lättat barnens cyklar endel med hjälp av kinesiskt kol och titan:-)Försöker lätta dotterns bojsänke till mountainbike. Just nu sitter en sadelstolpe 25.4x200 mm med någon cm eller två setback (väger 303 g!!), ett 25.4x600 mm brett styre med 30 mm rise (oklar vikt, gissar på 250-300 g) och en matchande 35 mm lång styrstam (146 g).
Söker något lättare än detta, gärna kokosfiber. Jäntan väger knappa 20 kg så även prylar med viktbegränsning lär hålla. Byta till modernare 31.8 mm-styre går också, men då behövs ju en matchande styrstam också.
Usch, hoppas du läker snabbt! Kan kika vad jag har. Får se upp med tjejerna nu de går igång på Salming-looken. Fråga hur jag vet, inte. 😏Söker 9 delat växelreglage(mtb/road) omgående!
Efter att ha vurpat påväg till skolan med hojjen och sytt 7 stygn i ansiktet, tackade bakväxeln för sig.
Finns i Uppsala eller kan pröjsa frakt!
Tar gärna styrllindan om den fortfarande finns kvarSkänkes. Lägger upp några saker igen som inte blev tagna tidigare, och ett par nya.
Edit. Ryggsäck, däck och hoods är tagna.
Fanns på Ohlssons tyger för något år sedan, när mitt spänne gick sönder.någon som har en gammal ortlieb väska som jag kan använda som donator till min? Det är ett såndär spänne jag behöver (och som gick sönder ett par timmar efter jag lag ett order från tyskland)
![]()
Eller mejla Ortlieb så skickar de nog ett nytt spänne.någon som har en gammal ortlieb väska som jag kan använda som donator till min? Det är ett såndär spänne jag behöver (och som gick sönder ett par timmar efter jag lag ett order från tyskland)
![]()
Kolla på e-bay, har lättat barnens cyklar endel med hjälp av kinesiskt kol och titan:-)
Glöm inte snabbkopplingar->långsamkopplingar, kan spara mycket för liten peng.
/T
Eller mejla Ortlieb så skickar de nog ett nytt spänne.
Jag fick en ny väska när ett sånt där "räfflat" spännband lossnat från en sadelstolpsväska.
Det är endast ett komplett par som är av intresse?Hej! Jag söker ett par bromsreglage. Typ: Shimano BL-R400, Shimano 600, 105 SLR, DA BL7401/7402 eller liknande modell.
Kan bytas mot tex. ett par oanvända TRP RRL SR (odrillat, i silver med svarta hoods.) alt. betalning i valfri valuta. Tack!
Tack som frågar. Ja, komplett par. Saknas hoods eller annat kan jag nog hitta sånt själv!Det är endast ett komplett par som är av intresse?
Vilken slags broms? Jag har en alu för canti/V-broms, qr.Hjälp! Är det någon som sitter på 1" ogängad 700c gaffel? Alu eller kol helst men stål kan även fungera :)
ah, glömde skriva att det är för vanlig caliper broms🤦♂️Vilken slags broms? Jag har en alu för canti/V-broms, qr.
om du inte får napp i tråden så https://www.cykelgear.se/reservdelar/sadelstolpar/sadelstolpe-222-mm-galvaniseradsadelstolpe diameter 22,2mm, ca 30cm lång sökes.
(ska sitta på woom barncykel).
Verkar vara någon slags BMX-standard?
Var handlar man sånt? (om ingen har i någon låda)
Då kan jag tyvärr inte bidra med något.ah, glömde skriva att det är för vanlig caliper broms🤦♂️
Hej, tänkte bara följa upp lite! Har @IM hämtat ett hjul eller befinner det sig fortfarande på västkusten? Fullt rimligt om så är fallet, men försöker sammanställa vad som saknas på bygget nämligen.Äsh, det jämnar ut sig i längden!
@IM vad är det för tidsperspektiv på dina resplaner? Annars kan det skickas.
Har kanske i lådan i GBG, ska kolla exakt storlek...sadelstolpe diameter 22,2mm, ca 30cm lång sökes.
(ska sitta på woom barncykel).
Verkar vara någon slags BMX-standard?
Var handlar man sånt? (om ingen har i någon låda)
Snyggt! Kolla gärna, annars beställer jag på länken jag fick ovan.Har kanske i lådan i GBG, ska kolla exakt storlek...
Följdfråga! (Jag kan av oklara skäl inte skicka pm till dig)Äsh, det jämnar ut sig i längden!
@IM vad är det för tidsperspektiv på dina resplaner? Annars kan det skickas.
Jag provar gärna pulsbandet.Skänkes.
Woolftooth Matchmaker, om man vill köra Sram reglage med Shimano I-SPEC 2 broms.
Näsdel till Oakleys men kommer inte ihåg vilken modell, har för mig att den är till Radar EV.
FSA kolfiberpasta.
10mm spacer till Merida Reacto 2019.
4iiii Viiiiva pulsmätare. Jag körde med den på Zwift i ett år. Vet att jag slutade använda den för att jag tyckte den inte visade rätt(vilket jag inte är säker på.). Det är ett bra pulsbälte med minne liknande Tickr X. Så jag tänkte att nån kanske kan försöka sig på att testa den för att jag inte är riktigt i stånd till det. Jag satte in ett nytt batteri och den kopplar till 4iiii appen utan problem. Batteri följer med.
Visa bilaga 613933