[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Tackar tackar!de kan va så jag har nått sånt i gömmorna ska leta under helgen
Tackar tackar!de kan va så jag har nått sånt i gömmorna ska leta under helgen
Jag är intresserad. Kommer PM lite senare.Jag har en låda med blandade flaskor från Ironman i Kalmar. De flesta är nog oanvända om jag minns rätt.
Skänkes i klump eller uppdelat.
Kan hämtas på Öland eller i Kalmar. Kan fraktas till Sthlm och Hammarby Sjöstad i slutet av april. Kan skickas mot fraktkostnad.
Alltså, jag försökte ju bli av med en projje först, fast i skänkes tråden då så kom inte å försök smita före i ge-bort kön.
Ett sånt biltemaaktigt styre har jag med men det är i stål tror jag. Ett fint, svart, styvt och lite tungt styre. fina grejjer...
Det jag hade var nog inte ett sånt, och det verkar ha följt med någon cykel som sålts.. sorry.Det är detta jag söker: Visa bilaga 615308
Jag har nog tyvärr ingenting att bidra med, men jag vill understryka detta.några suröl (try it, you’ll like it!)
Jag är på jakt efter ett par (fram+bak) cantibromsar i stuk som Shimano BR-M650, BR-M501 eller liknande i samma serie,
Visa bilaga 615411
Finnes div. jordkällarlagrad happyvaluta, ex. några fina stout, några suröl (try it, you’ll like it!) eller cassis.
Jag är på jakt efter ett par (fram+bak) cantibromsar i stuk som Shimano BR-M650, BR-M501 eller liknande i samma serie,
Visa bilaga 615411
Finnes div. jordkällarlagrad happyvaluta, ex. några fina stout, några suröl (try it, you’ll like it!) eller cassis.
Tusen tack!Tjena!
Kan nog sitta på en uppsättning! Ska kolla ilväll
Jag har ett par stx-rc i använt skick. Tror att de funkade när de satt på cykeln.Jag är på jakt efter ett par (fram+bak) cantibromsar i stuk som Shimano BR-M650, BR-M501 eller liknande i samma serie,
Visa bilaga 615411
Tack, jag ber att få preliminärreservera dem i väntan på besked från Knäskålen.Jag har ett par stx-rc i använt skick. Tror att de funkade när de satt på cykeln.
Visa bilaga 615517
Absolut, de är inte på väg någonstans...Tack, jag ber att få preliminärreservera dem i väntan på besked från Knäskålen.
Intresserad. Skickar dig ett PMOm det visar sig att @Kashedian inte är intresserad får någon annan gärna överta dessa, deras sista mil.
Finns på Öland. Kan fraktas till Sthlm och Hammarby Sjöstad i slutet av april eller skickas mot fraktkostnad.
Ser perfekt ut! Nu har vi ju inte snackat pris och frakt, men jag finns i Göteborg. Vad tänker du dig?
Har du denna kvar så tar jag den gärna. Borneo närheten så kan plocka upp den när det passar
Oj, sannolikheten att motparten också är i närheten av Borneo verkar låg.Har du denna kvar så tar jag den gärna. Borneo närheten så kan plocka upp den när det passar
Jag förpassade den till sopsäcken nyss men den ligger överst och är lätt att plocka upp! 🙂Har du denna kvar så tar jag den gärna. Borneo närheten så kan plocka upp den när det passar
Du har PM.Någon som har en 27,2 mm-sadelstolpe utan setback som de vill bli av med för en billig peng? Inget fint. Minst 300 mm lång.
Jag har kikat här hemma utan att hitta några. Jag tror dock att jag har ett par i Sthlm och kikar när jag kommer dit i slutet av månaden. Hojta gärna till om du får napp dessförinnan.Någon som kasserat ett Octalink vevparti men bevarat bultarna för infästningen i vevlagret?
Tror det är M15 gänga.
I så fall tar jag hemskt gärna över vårdnaden (finns i Malmö/Lund men betalar självklart porto om någon orkar bemöda sig med att skicka).
Visa bilaga 616805
Köpes: 26/28" hjul (skivbroms, QR)
Gärna med 160mm skiva på redan. Är intresserad av antingen bara bakhjul eller ett komplett par. M&arihappyride.se
Lägger upp här också
Jag kan förmedla ett par 26"-hjul för skivbroms (för en 500-ing) om någon av er skulle vara intresserad av det.Söker ett 26” bakhjul. I princip samma som Kashedian…. QR, skivbroms (fast hellre 140 mm skiva…) hg-body för 9delat.
Ska funka men det är också allt.
Kan tänka mig helt par men har inget egentligt behov av det.
I Stockholm.
Kan byta mot 26” eller 28” dubbfria vinterdäck, och, om det blir ett helt par, även ett 28” framhjul m 160 mm skiva o QR, I ok skick men saknar en eker.
Eller köpa.
Och eller klar happyvaluta.
Har även en 31,6/150 mm LS lev dropper i halvdant skick (lite svampig), gammalt XT bromspar där bakoket kanske läcker lite.
PMJag kan förmedla ett par 26"-hjul för skivbroms (för en 500-ing) om någon av er skulle vara intresserad av det.
Kashedian är först i tur, jag ställer mig efter honom i kön.Jag kan förmedla ett par 26"-hjul för skivbroms (för en 500-ing) om någon av er skulle vara intresserad av det.
Gott, jag hör av mig!Tar den gärna. Bästa betalningen är att jag bjuder på en Sheperd’s Pie och en fobba på Veloform.
Byter gärna mot några finöl i Sjöstan.Busch + Müller IXON Core som har fått sig en smäll och därför är svårmanövrerad (knappen för av och på-stämngning kräver mycket kraft för att tryckas ned).
Får jag ett par finöl eller något kul i utbyte (brorsan behöver en ljusare ringklocka) är det helt ok, men inte på något sätt ett krav.
Finns på Öland. Skickas mot fraktkostnad, alternativt hämtas den i Hammarby Sjöstad i slutet av april eller maj.