Jag söker
DH-styrstam 70mm lång för 25.4mm styre och 1.1/8" styrrör. Inga XC-stammar nu, utan DH ska det vara, grov och jävlig... Inga no-name grejer som Kalloy, Brand-X, osv. Skiten ska hålla för huck och plattdrop utan tandläkarbesök. Gärna någonting kult som Azonic Shorty men öppen för förslag.
26.8mm sadelstolpe, 250mm eller längre, svart och aluminium. Behöver inte vara särskilt high-end i modellhierarkin men för prestigens skull någon slags märkesstolpe typ RaceFace, Easton, RooX, etc, inget no-name skräp som Kalloy, Brand-X, osv... Öppen för förslag.
Du finner
Lite modernare svart Azonic 40mm*25.4 DH-stam, RaceFace Ride XC 90*25.4 styrstam. USE Alien 27.2*400mm sadelstolpe i funktionellt perfekt skick men den röda eloxeringen ser blekt ut, går lätt att polera till silver. Diverse 6-bult bromsskivor. 8-delad Shimano kassett. SDG Bel Air sadel med tigermönstrad klädsel och kromade sidor. Fult men funktionellt SS-kit med kedjespännare och 18t drev. Litet nytt BMX-framdrev av snyggare modell. GT BMX-ram med gaffel, rawad, 14mm dropouts i mycket bra skick. 24" rosa (lack, ej ano) trial-fälgar, superbreda med stora hål mellan varje eker, helt nya.
Det finns säkert mer i byteshögen om det är något särskilt du söker, ovanstående var det jag kommer på på rak arm som jag bara vill bli av med, men har du vad jag söker så hör av dig...
Det kan givetvis även ordnas med betalning i valfri ordinarie Happy-valuta.
Endast byten i Stockholm då frakten nog är dyrare än att köpa nytt på CRC.